Nedjelja, 28 veljače, 2021

Vježbajte s najpopularnijim influensericama joge – jer nije sve u utezima!

Istezanje, zdravlje i toniranje tijela - samo su neki od benefita vježbanja joge, a inspiraciju nam pružaju neke od najpoznatijih influenserica na Instagramu. Promovirajući tjelesnu pozitivu i vježbanje ne samo da nas potiču na zdrav način života nego i na više pozitive

Neke od njih osobne su trenerice slavnih, druge su balerine, treće instruktorice joge… No svima im je nešto zajedničko – na Instagram profilima dijele svoje rutine vježbanja i najbolja su motivacija za pokrenuti se.

Zapratite ih i isprobajte njihove ideje za vježbanje kroz besplatne treninge, te pronađite motivaciju za aktivno treniranje čak i ako ste zatvoreni u svoja četiri zida.

Ove godine za treniranje samo morate imati profil na Instagramu.

1/ Shona Vertue (@shona_vertue)

Osobna trenerica Shona Vertue surađivala je s Davidom Beckhamom i glumačkom ekipom “Wonder Woman”. Njezina filozofija vježbanja kombinira jogu, trening snage i kardio te stvara rutinu usmjerenu na cjelokupno zdravlje i mobilnost.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Shona Vertue (@shona_vertue)

2/ Amanda Bisk (@amandabisk)

Amanda je bivša instruktorica joge koja se bavila skakanjem s motkom. Njezin Instagram profil usredotočen je na istezanje, zdravlje i toniranje tijela.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Amanda Bisk (@amandabisk)

3/ Caitlin Turner (@itscaitlinturner)

Caitlin vježba jogu dok putuje po svijetu i daje svojim pratiteljima poticaj i motivaciju za izvođenje istih takvih joga položaja. Osim izvođenja joge, oduševit će vas i njezine lokacije.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Caitlin Turner (@itscaitlinturner)

4/ Jessamyn Stanely (@mynameisjessamyn)

Promovirajući tjelesnu pozitivu i vježbanje joge, Jessamyn dijeli savjete za zdrav način života. Također je domaćin vlastitog podcasta i ima svoju knjigu “Every Body Yoga”.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Jessamyn (@mynameisjessamyn)

5/ Nude yoga girl (@nude_yogagirl)

Anonimni profil na Instagramu prikazuje sofisticirane joga položaje i pravi je izazov kad su u pitanju kondicija i fleksibilnost. Pratite ovaj profil svakodnevno za zapanjujuću novu joga pozu u kojoj ćete maksimalno pokrenuti mišiće u tijelu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Nude Yoga Girl (@nude_yogagirl)

6/ Rachel Brathen (@yoga_girl)

Rachel putuje svijetom i vježba jogu, a putem dokumentira najslikovitije destinacije na kojima je vježbala. Ovo je definitivno instagram profil u kojemu ćete uživati!

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Rachel Brathen (@yoga_girl)

7/ Mary Helen Bowers (@balettbeautiful)

Osnivačica Ballet Beautiful dokazuje da i umjetnost plesa može biti odlična opcija za vježbanje i dobivanje zavidne figure. Nije sve u dizanju utega.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Mary Helen Bowers (@balletbeautiful)

Fotografije: Instagram, Unsplash

Odabrano

9 wellness profila koji su pravo osvježenje na Instagramu

I koji će vas natjerati da se pokrenete iz kreveta čim se probudite! Kliknite 'follow' i darujte svom tijelu, umu i duši potpuno reset. Možete nam zahvaliti kasnije

Kako se riješiti nepotrebnih izlika i napokon početi redovito trenirati?

Bilo da je riječ o nedostatku vremena, bolovima u mišićima ili mamurluku, puno je razloga zbog kojih razmišljate o preskakanju još jednog treninga. Većina nije svjesna kako će se upravo zbog treninga kasnije osjećati još bolje

Svakodnevni rad od kuće: Vježbe za istezanje koje ćete napraviti ‘usput’

Rad od kuće nerijetko znači cjelodnevno sjedenje na kauču, u fotelji ili za blagovaonskim stolom što se može odraziti na držanje. Osobito kad ovakav rad traje tjednima, pa i mjesecima. Dobra je vijest da postoje vježbe istezanja koje će vam pomoći da ostanete gipki i fleksibilni!

Sjedilački način života je ozbiljna prijetnja zdravlju, ali ovo je – poništava!

Sjedilačko ponašanje i tjelesna neaktivnost neki su od vodećih čimbenika kardiovaskularnih bolesti i uzročnika smrtnosti. U godini iza nas, vrijeme smo provodili upravo tako - u sjedećem ili ležećem položaju ispred ekrana. No, postoji rješenje za negativne učinke takvog života...

Povezano

Ovo je 5 najčešćih zabluda i mitova o fitnessu, treniranju i zdravlju

U moru raznih informacija na internetu često se nađu i brojne dezinformacije - a vrlo često one uključuju mitove o kondiciji i zdravlju koji mogu negativno utjecati na način na koji treniramo i jedemo. Ovo je 5 najčešćih među njima

Mala škola trčanja: Kakvu odjeću, obuću i druge dodatke odabrati za prvi trening?

Naoko nevažna stavka - odjeća i obuća - zaprvo je vrlo bitna jer može kod svakog treninga napraviti veliku razliku. Osim toga, posebno je važno odabrati prave tenisice za trčanje - kako vaša kralježnica i ostali ekstremiteti ne bi patili ili se, ne daj Bože, ozlijedili

Pokrenite se! Tjelesna neaktivnost je vodeći zdravstveni rizik u svijetu

Istraživanja potvrđuju kako 60 minuta treninga 3x tjedno može blagonaklono utjecati na baš sve aspekte vašeg života i to na razinama na kojima do sada toga nismo uopće bili svjesni, Pa, što čekate - pokrenite se!

Što trebate znati o AMRAP-u: novoj fitnes tehnici koja vam neće dosaditi

Cilj AMRAP treninga je dovršiti određeni broj vježbi što je više puta moguće u određenom vremenskom roku. Bez obzira radi li se o skokovima u čučanj, iskoracima ili sklekovima, početni programi uključuju vježbe s vlastitom težinom, ali to nije isto što i HIIT

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime