Ponedjeljak, 4 ožujka, 2024

Queen Fit: Bolji tonus i koža bez celulita mogući su uz ove vježbe!

Elastična traka izvrsna je za trening snage i stabilnosti donjeg dijela tijela te je prvenstveno namjenjena jačanju nogu i gluteusa - gdje je celulit najviše i prisutan. Vježbe s trakom mogu se izvoditi na raznorazne načine, a idealna je za lateralne pokrete, aktivaciju kukova i stražnjice

Danas je celulit postao (ne)prijatelj gotovo svake žene, počevši čak od djevojaka  pubertetske dobi, a imaju ga i mlađe i mršave žene, sportašice pa čak i top modeli. Najčešći krivci za nastanak omražene narančine kore po tijelu su genetika, stil života, loša prehrana i nedovoljno kretanje.
 
Dok god je celulit samo vizualni “problem” lako se nositi s njim, no kada ‘zagrebemo’ u srž celulita zapravo dolazimo do degenerativne upalne bolesti koja vrlo često dovodi do poremećaja cirkulacije, metabolizma te vezivnog tkiva. No, svjesnim izmjenama u načinu života možemo uvelike utjecati na izgled celulita odnosno na njegovo smanjivanje.
Izbjegavanjem kontracepcije (ako je moguće), povećanim unosom vode u organizam (minimalno 2 litre dnevno), konzumiranjem “mediteranske” kuhinje i pripremom obroka na “lešo”, te tjelesnom aktivnošću (barem 3-4 puta tjedno) – ujedinili ste sve adute u borbi protiv celulita!
 

Zašto rigorozne dijete zapravo – odmažu

Ako ste na rigoroznim dijetama odmah odustanite jer ne pomažete nimalo smanjenju celulita. Upravo suprotno, gladovanje definitivno usporava metabolizam, pa organizam dobija signal da je smanjen unos nutrijenata – zbog čega sakuplja rezerve i to pojačano – na mjestima tipičnima za razvoj celulita.
Regulirati prehranu je od ključne važnosti za smanjenje celulita jer unos hrane bogate vlaknima pridonosi prevenciji celulita kao i sve namirnice koje uravnoteženo utječu na crijevnu floru. Hrana bogata sojom poništava utjecaj estrogena na vezivno tkivo koje slabi, a također je bitno dobro hranu sažvakati kako bi se lakše i uspješnije probavila.
Izbacite omiljene grickalice, okrenite se voću i povrću, pokrenite se, boravite što više na zraku, pijte puno zdrave tekućine – i rezultat će biti neizbježan.
 

Elastična traka – izvrstan alat za trening

Ako postanemo pozitivniji oko percepcije celulita te ga prigrlimo kao privremenog pokazatelja naše nediscipline, također možemo puno utjecati na samu volju i motivaciju za eliminiranje neprijatelja broj 1 svake žene. 
Također ciljanim vježbama možemo poboljšati tonus naše pozadine te još učinkovitije eliminirati celulit. U priloženom videu koristili smo Booty Band, odnosno elastičnu traku koja je izvrstan alat za trening odnosno povećavanje snage i stabilnosti donjeg dijela tijela te je prvenstveno namjenjena jačanju nogu i gluteusa – gdje je celulit najviše i prisutan. Vježbe s elastičnom trakom mogu se izvoditi na raznorazne načine a idealna je za lateralne pokrete, aktivaciju kukova i stražnjice. 
 

Trening se sastoji od idućih vježbi koje treba ponoviti u 3 serije!

1. Prvo se dobro zagrijte
2. Bugarski iskorak 20x
3. Potisak kuka 20x
4. Bočna abdukcija 20x (svaka noga)
5. Sjedeći potisak kuka 20x
6. 2 koraka u stranu + čučanj skok
7. Stražnji iskorak/zanoženje 20x (svaka noga)
8. Ležeća abdukcija 20x
9. 3 čučnja + 3 pulsa u čučnju 20x
10. Abdukcijau mostu 20x
11. In + out čučanj skok 20x
12. Obavezno se dobro istegnite na kraju treninga!
 
 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime