Nedjelja, 17 listopada, 2021

Queen Fit: Bolji tonus i koža bez celulita mogući su uz ove vježbe!

Elastična traka izvrsna je za trening snage i stabilnosti donjeg dijela tijela te je prvenstveno namjenjena jačanju nogu i gluteusa - gdje je celulit najviše i prisutan. Vježbe s trakom mogu se izvoditi na raznorazne načine, a idealna je za lateralne pokrete, aktivaciju kukova i stražnjice

Danas je celulit postao (ne)prijatelj gotovo svake žene, počevši čak od djevojaka  pubertetske dobi, a imaju ga i mlađe i mršave žene, sportašice pa čak i top modeli. Najčešći krivci za nastanak omražene narančine kore po tijelu su genetika, stil života, loša prehrana i nedovoljno kretanje.
 
Dok god je celulit samo vizualni “problem” lako se nositi s njim, no kada ‘zagrebemo’ u srž celulita zapravo dolazimo do degenerativne upalne bolesti koja vrlo često dovodi do poremećaja cirkulacije, metabolizma te vezivnog tkiva. No, svjesnim izmjenama u načinu života možemo uvelike utjecati na izgled celulita odnosno na njegovo smanjivanje.
Izbjegavanjem kontracepcije (ako je moguće), povećanim unosom vode u organizam (minimalno 2 litre dnevno), konzumiranjem “mediteranske” kuhinje i pripremom obroka na “lešo”, te tjelesnom aktivnošću (barem 3-4 puta tjedno) – ujedinili ste sve adute u borbi protiv celulita!
 

Zašto rigorozne dijete zapravo – odmažu

Ako ste na rigoroznim dijetama odmah odustanite jer ne pomažete nimalo smanjenju celulita. Upravo suprotno, gladovanje definitivno usporava metabolizam, pa organizam dobija signal da je smanjen unos nutrijenata – zbog čega sakuplja rezerve i to pojačano – na mjestima tipičnima za razvoj celulita.
Regulirati prehranu je od ključne važnosti za smanjenje celulita jer unos hrane bogate vlaknima pridonosi prevenciji celulita kao i sve namirnice koje uravnoteženo utječu na crijevnu floru. Hrana bogata sojom poništava utjecaj estrogena na vezivno tkivo koje slabi, a također je bitno dobro hranu sažvakati kako bi se lakše i uspješnije probavila.
Izbacite omiljene grickalice, okrenite se voću i povrću, pokrenite se, boravite što više na zraku, pijte puno zdrave tekućine – i rezultat će biti neizbježan.
 

Elastična traka – izvrstan alat za trening

Ako postanemo pozitivniji oko percepcije celulita te ga prigrlimo kao privremenog pokazatelja naše nediscipline, također možemo puno utjecati na samu volju i motivaciju za eliminiranje neprijatelja broj 1 svake žene. 
Također ciljanim vježbama možemo poboljšati tonus naše pozadine te još učinkovitije eliminirati celulit. U priloženom videu koristili smo Booty Band, odnosno elastičnu traku koja je izvrstan alat za trening odnosno povećavanje snage i stabilnosti donjeg dijela tijela te je prvenstveno namjenjena jačanju nogu i gluteusa – gdje je celulit najviše i prisutan. Vježbe s elastičnom trakom mogu se izvoditi na raznorazne načine a idealna je za lateralne pokrete, aktivaciju kukova i stražnjice. 
 

Trening se sastoji od idućih vježbi koje treba ponoviti u 3 serije!

1. Prvo se dobro zagrijte
2. Bugarski iskorak 20x
3. Potisak kuka 20x
4. Bočna abdukcija 20x (svaka noga)
5. Sjedeći potisak kuka 20x
6. 2 koraka u stranu + čučanj skok
7. Stražnji iskorak/zanoženje 20x (svaka noga)
8. Ležeća abdukcija 20x
9. 3 čučnja + 3 pulsa u čučnju 20x
10. Abdukcijau mostu 20x
11. In + out čučanj skok 20x
12. Obavezno se dobro istegnite na kraju treninga!
 
 

Pročitajte još...

Queen Fit: Kako do savršeno isklesanih ruku?

Nije ni trbuh, ni bedra, a bome niti stražnjica... mnoge žene pate zbog izgleda svojih ruku. Zašto ih je tako teško dovesti do savršenstva, ali ne i nemoguće otkriva nam jedna od najpopularnijih hrvatskih trenerica i naša kolumnistica Diana Krznarić - Queen Fit

QUEEN FIT: Kako eliminirati naslage oko trbuha – nakon poroda?

Iako se mnogim mamama čini kako im trbuh nikad više neće izgledati kao prije trudnoće - postoji način da opet imate lijepe i 'definirane' pločice. Donosimo vam 20 zanimljivih vježbi za trbuh, a na vama je da 4x tjedno izaberete 5 vježbi i odraditi ih u 3 serije po 20 ponavljanja

Vječna dilema: Možemo li vježbanjem smanjiti celulit?

Dokazano je: Kako bi što bolje funkcionirao sistem ‘pročišćavanja’ stanica, krvotoku je potreban poticaj. Najefikasniji način za to je povećati tjelesnu aktivnost. Otkrijte koje su aktivnosti najbolje za eliminiranje celulita

Inovativni zahvati koji uspijevaju pobijediti i najtvrdokorniji celulit

Zašto je tako teško riješiti se celulita? Iskustva pokazuju kako je najčešći razlog neuspjeha - pogrešan pristup liječenju i uklanjanju. Najveće uspjehe pokazuju sve brojniji neinvazivni i minimalno invazivni tretmani, kreirani prema individualnom programu svakoga od nas

Povezano

Na ovom nemojte štedjeti: najbolje joga prostirke na tržištu!

Debljina prostirke, materijal, tekstura, prianjanje, dimenzije i vaš stil vježbanja - sve su to bitni faktori koji određuju koju prostirku je najbolje kupiti. Uz to, nastojte kupiti nešto što ćete moći koristiti godinama nakon i što neće štetiti okolišu nakon prestanka uporabe

Pripremite rekvizite: Ovo su 3 joga položaja koji pomažu tijekom PMS-a

Pripremite propse, dekice, ciglice i učinite si vrijeme i prostor što ugodnijim pa tijekom PMS-a pokušajte olakšati sebi taj osjetljivi period - s modificiranim okrjepljujućim joga asanama!

Berislav Sokač (Run Croatia): Trčanje je dio moje dnevne higijene

Cilj kampanje #onostomepokrece doživljavam kao provokaciju da ljudi izađu iz dnevne rutine, da se stvarno zapitaju što ih pokreće kako bi bili zdravije i sretnije osobe, s ciljem da zaista i počnu djelovati u tom smjeru, ističe Berislav Sokač

Elastične trake za vježbanje: Što trebate znati o njima + učinkovite vježbe kod kuće

Popularne elastične trake i gume za vježbanje jedan su od najsvestranijih pomagala za vježbanje koji možete posjedovati - posebno kada je riječ o treningu izdržljivosti i snage, kao i rješavanju mišićne neravnoteže i za vitkije tijelo

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime