Subota, 24 srpnja, 2021

QUEEN FIT: Kako eliminirati naslage oko trbuha – nakon poroda?

Iako se mnogim mamama čini kako im trbuh nikad više neće izgledati kao prije trudnoće - postoji način da opet imate lijepe i 'definirane' pločice. Donosimo vam 20 zanimljivih vježbi za trbuh, a na vama je da 4x tjedno izaberete 5 vježbi i odraditi ih u 3 serije po 20 ponavljanja

Sve veći broj žena pati zbog naslaga na trbuhu još dugo nakon poroda. Nije to neka tajna – malo nakupljene vode, masnoća, neposlušna i neelastična koža i ‘problem’ je zajamčen.

Većini žena upravo kod ovog problema, u prvim mjesecima nakon poroda, pomogne dojenje jer zahtjeva i troši dodatne kalorije. No to ne vrijedi za svaku ženu, jer neke će izgubiti više, neke manje, mnoge će se mučiti sa strijama, a druge neće imati nikakvih vidljivih znakova trudnoće. Sve je zaista individualno.

Povratak ‘starom’ trbuhu – uz vježbe i upornost
Trbušni mišići nisu samo predivni na plaži već su jako bitni za držanje torza u uspravnom
položaju. Stoga njihovo slabljenje utječe na lošu posturu. Mnoge žene nakon poroda suoče se s abdominalnim razdvajanjem odnosno diastasis recti. U tom slučaju bitno je konzultirati se sa stručnjacima ili određenim vježbama u trudnoći prevenirati eventualnu pojavu dijastaze. Ako vas zanima odgovor na pitanje može li trbuh nakon poroda izgledati kao i prije? Odgovor je – DA! Naravno, ne preko noći ali uz određene vježbe i upornost – svakako može.

Početak vježbanja već nakon 6 tjedana od poroda
Šest tjedana nakon poroda maternica se u potpunosti vraća u zdjeličnu šupljinu te uz savjet osobnog liječnika, zdrava mama već polagano može započeti sa treniranjem.
Također, vrlo je bitna prehrana pa stoga ni u kojem slučaju ne savjetujem brzinske dijete jer time gubite nutritivne sastojke i vrijednosti bitne za dijete koje dojite. Kao i u svemu bitan je balans, i dok god mama unosi potrebne i ‘zdrave’ kalorije, ima energije za svoje dijete, a tjelovježbom će stvoriti dodatnu energiju za sebe i pronaći svoj zen. A time pruža i savršen primjer kvalitetnog životnog stila svojoj djeci.
No, balans je naravno i usko povezan s disciplinom bez koje ne možemo očekivati rezultat.
Kontinuitet, prehrana, ciljane vježbe i puno pozitivne energije paket su koji  garantira ne samo transformaciju već i #bodypositivity mindset kojim svaka žena, majka ima za cilj osjećati se zadovoljno u svojoj koži.

Plan 20 zanimljivih vježbi za savršen trbuh!
Stoga, vrijeme je da se ustanete iz naslonjača i poradite na trbuhu iz snova. Donosimo vam 20 zanimljivih vježbi za trbuh, a na vama je da 4x tjedno izaberete 5 vježbi i odraditi ih u 3 serije po 20 ponavljanja (kako je navedeno na videu). Bitno je da svaki trening izvodite drugačiju kombinaciju vježbi. Sretno!

 

 

 


Diana Krznarić alias Queen Fit, diplomirana je ekonomistica, fitness instruktorica i stjuardesa. Sportom se bavi od 8 godine, završila je školu za balet i ritmiku, pleše cijeli život i to je njezina prva ljubav. Vlasnica je brojnih atletskih medalja a i danas voli sudjelovati u raznim utrkama. Deset godina aktivno se bavi tajlandskim boksom a često sam nakon treninga boksa odlazila i na balet što su izvrsne dvije krajnosti. Sve te svoje ljubavi objedinila je u fitness inovaciju: Q BOX! Skraćeno od Queen Box – specifičnu metodu treniranja koja se sastoji od više sportskih disciplina; tajlandskog boksa, snage vlastitog tijela, aerobika i yoge. Cilj joj je osnažiti žene svih dobnih skupina te im pomoći pri transformaciji ne samo tijela već i načina života.

Pročitajte još...

Queen Fit: Kako do savršeno isklesanih ruku?

Nije ni trbuh, ni bedra, a bome niti stražnjica... mnoge žene pate zbog izgleda svojih ruku. Zašto ih je tako teško dovesti do savršenstva, ali ne i nemoguće otkriva nam jedna od najpopularnijih hrvatskih trenerica i naša kolumnistica Diana Krznarić - Queen Fit

Kardio trening na stepenicama koji svi trebaju probati

Korištenje stepenica u kući, stanu, stambenoj zgradi ili javnoj površini koja nije pretrpana ljudima može biti izvrstan način za jačanje cijelog tijela, snage, ravnoteže i koordinacije

Što jesti prije i poslije treninga – za maksimalne rezultate?

Jesu li sirove energetske kuglice i proteinski shakeovi ultimativno gorivo? Ili ništa ne može pobijediti bananu i bocu vode? Savjeti oko prehrane i vježbanja često mogu biti porazni, zbunjujući ili čak oprečni. U nastavku saznajte što kažu stručnjaci

Sve što trebate znati planirate li kod kuće trening – s utezima

Zbog epidemioloških mjera ne osjećate se ugodno pri pomisli da vježbate u teretani? No, redovitu rutinu treninga možete započeti i kod kuće. No, postoje stvari na koje morate obratiti pozornost kako bi vježbanje bilo učinkovito i sigurno

Povezano

Kako ‘deletati’ bol i napetost mišića koji su posljedica rada s tehnologijama

Uzrokuje li vam sjedenje ispred računala bol i ukočenost vrata poznate kao 'tehnološki vrat’' Boli li vas zglob od cjelodnevnog držanja mobilnog telefona ili tableta? Vjerujemo da ste barem nekada osjetili ove tegobe ali ove jednostavne vježbe će ih eleminirati

Točka preokreta: Zašto je promjena važna i kako se pripremiti za nju? 

Kako prestati s opravdanjima za loše postupke koje činimo i početi graditi snažne temelje za život kakav želimo? Jer, na koncu, u životu možemo imati ili rezultat ili izgovor. Nikada oboje

Retro videa s vježbama koje će definitivno rasplamsati vaš plesni žar

Ako ste raspoloženi za 'eksploziju emocija' iz prošlosti, smiješne opreme za vježbanje i optimistične, plesne kardio rutine koje možete raditi dok ste (sami) kod kuće, trebali biste pogledati neke od ovih videozapisa

Pozdrav Suncu – savršen način kako postići dosljednost u vježbanju joge

Od toniziranja mišića i veće fleksibilnosti tijela, preko bolje probave i poticanja mršavljenje pa sve do ljepše kože i hormonske ravnoteže... brojni su benefiti Pozdrava Suncu. Zato donosimo video s dvije varijacije za vježbanje - vaše će vam tijelo i duh biti zahvalni

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime