Ponedjeljak, 27 ožujka, 2023

Pogled kroz ekran: Hrvatska delegacija na Eurosongu ima probleme koje treba riješiti

Eurovizijske sjajne devedesete sve su dalje, a mi sve manje konkurentni i u ovom showu programu koji nije važan, ali svi ga gledaju

Svibanjski TV pupoljak iz kategorije – ziherica – iz godine u godinu je Eurosong. Ni ovogodišnja torinska fešta, baš kao ni četiri prije nje, za nas nije bila sretna. No, Eurosong kao takav definitivno mnogima jest guilty pleasure i bit će to zauvijek.

Plesači koncentraciju odveli na pogrešnu stranu

No, sve što smo vidjeli u dva polufinala nekako je manje glamurozno i definitivno manje pamtljivo no prije, ali efektno jest. Minulog utorka i četvrtka nakon poznate najavnice eurovizijske razmjene, kad je maestralni Duško Ćurlić pozdravio gledatelje shvatio sam zašto volim gledati taj show. Ima nešto neodoljivo u tome kad vas iz kabine pozdravlja glas koji će inteligentnim minimalizmom tri sata sve držati pod kontrolom.
 
Mia Dimšić svoj je nastup držala pod kontrolom sve dok se nisu pojavili plesači koji su pozornost i koncentraciju odveli na neku posve drugu stranu. Nježno sluteći debakl, držali smo palčeve.
 

 
 
Iz dvije polufinalne večeri pamtit ćemo nastup srpske predstavnice Konstrakte koja je izvela performans koji ostavlja trag, ali i show program u kojem su voditelji Laura Pausini i Mika izveli Stingovu “Fragile” i “People have the power” Patti Smith.

Duško Ćurlić kao najbolji pojedinac showa

Vratilo je ovo sjećanja na 1998. i snagu kojom je natjecanje u Engleskoj otvorila Danijela Martinović bacivši sa sebe energično crni plašt i zasjavši u bijeloj haljini. Takve snage odavno u našim redovima nema. Nije stoga čudno da su se pojavili komentari u kojima se Duško Ćurlić spominje kao najbolji pojedinac showa. I ove je godine pokazao da je precizni vladar verbalnog minimalizma.
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dusko Curlic Curla (@dus.curla)



Tko će pobijediti ove godine doznajemo u subotu, a priznajem, najzanimljiviji dio je putovanje od zemlje do zemlje da čujemo rezultate glasanja. Čips i kikiriki su spremni. Do zadnjeg trena drugog polufinala regija je grizla nokte jer se nije znalo prolazi li Konsteakta u subotnju završnicu.

Scenarij i izvrsni prezenteri držali su mudro neizvjesnost u zraku i prozvali Srbiju kao zadnju sudionicu finala. Europa neće morati pitati – “I što ćemo sad”?, ali hrvatska delegacija ima stanovitih problema koje nekako treba riješiti. Eurovizijske sjajne devedesete sve su dalje, a mi sve manje konkurentni i u ovom showu programu koji nije važan, ali svi ga gledaju. 
 
Naslovna fotografija: miadimsic

Pročitajte još...

Pogled kroz ekran: Ivana Petrović – književnica među novinarima ili moć pojedinca u kolektivu

Nedjeljni Dnevnik ima jedan dodatni kristal u lančiću - 'Pregled tjedna Ivane Petrović'. Šest i pol minuta zbog kojih mi bude drago i što jedan misli da ima pravo na virus, drugi preko trećeg bilda rastući ego zbog nedovoljno atraktivne funkcije, poručujući četvrtom da je pametniji i čišći od njega

Pogled kroz ekran: Od Ambasadorove kćeri do pada Slobodana Miloševića

Primat je preuzelo obiteljsko gledanje članova obitelji jednih u druge, pa se u televizor gleda kao u spas i oazu osame da se možete malo izdvojiti i biti sami sa sobom

Pogled kroz ekran: Područje bez signala – signal da je Hrvatska dio svijeta

Ponedjeljkom od 21 sat pobrinite se da ste u području sa signalom koji lovi Prvi HTV-a i guštajte. I budite malo nestašni, dovoljno da Lipša ima potrebu reći – miruj! Slatkog li imperativa

Pogled kroz ekran: Prednost radijskog iskustva u televizijskom eteru

I Robert Ferlin i Ivan Dorian Molnar primarno su dečki s radija, a to u višesatnim televizijskim formatima itekako čini razliku. Reakcije su brže, oni su elokventniji, a činjenica da im je u profesionalni kod upisano da riječima moraju opisati sliku čini ih domišljatijima baš kad je to potrebno

Povezano

Pogled kroz ekran: Kad je teško oni se s mikrofonom bacaju na glavu

Tjedan je dokazao da doma uvijek trebamo imati praznu vazu. Spremnu za suncokret novinarstva koji će nas i u ružnim situacijama podsjetiti da su pojedinci naši glasnici s mjesta događaja uz koje je sve preživljivo

#Temeljito: Hiljadarka devalvirala – Nestašne ukuse valja usmjeravati

Dakle, 23. veljače mogao bi biti kamen temeljac izgradnje društvenih kriterija. Bit će puno nezadovoljstva, povika i pobuna jer nemamo naviku razlikovati intimno i javno

Pogled kroz ekran: Ana Mlinarić i Andrija Jarak u svom DNK čuvaju eter

Rat nije lijep, najružniji je mogući, ali gledati i slušati kako temi pristupa Mlinka užitak je s puno nula na računu zadovoljstva gledatelja. Upravo ona s Amadeusom medija Andrijom Jarkom čini najjaču kariku naših medija uopće, a njih dvoje u svom DNK-u kriju kuglice s dobitnom kombinacijom kako živjeti svaku riječ i kako ginuti za eter

Pogled kroz ekran: Dora – hrvatski stol raw food ponude

Najvažnije od svega je da je nekad bilo pjesama koje i danas pjevamo na sav glas. Koja će od ovogodišnjih ostati u glasnicama i sivim stanicama i za godinu dana, pitanje je s vrlo nepopularnim odgovorom

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime