Utorak, 13 rujna, 2022

Pogled kroz ekran: Kada vrtimo svoj film i doživimo – TV renesansu

Eter je, dojma smo, više no ikad zasićen optužbama, rečenicama kojima je zadaća diskreditirati one koji ne misle isto ili se uopće usude misliti

Ususret svibanjskim lokalnim izborima iz svakog kutka informativnih emisija iskaču pojedinci uvjerenin da su baš oni ti pod čijim će suncobranom procvasti najdražesniji svibanjski pupoljak ovih izbora.



U nekom se dijelu dana moramo odmaknuti od toga, razbistriti glavu i osloboditi prostor za sutrašnju količinu istoga. U tim trenucima vrtimo neki svoj film i doživimo – TV renesansu. 

U eteru kao Aladin čija svjetiljka može osvijetliti čitav kompleks tunela

Prošloga utorka Tončica Čeljuska u svom je filmu ugostila Borisa Jokića. Ovaj psiholog i ravnatelj Instituta z društvena istraživanja djeluje u eteru kao Aladin čija svjetiljka može osvijetliti čitav kompleks tunela, a ne samo biti putokaz na njegovu kraju.
Prvi sam put za Jokića čuo kad i većina javnosti – u trenutku imenovanja na čelo tijela koje ima namjeru provesti cjelovitu kurikularnu reformu. Znamo svi kako je završio pokušaj (r)evoluiranja hrvatskog obrazovanja, ali bez obzira na to, Jokić djeluje svježe, ohrabrujuće, uvjerljivo i tako jednostavno.

U cijeloj priči, govori Jokić, nije bio strah za to hoće li klinci naučiti tko je Marulić ili će umjesto Judite čitati Harryja Pottera, nego veliki strah od promjene i gubitka moći.
”Osnaživanje ljudi odozdola donosi erupcijski potencijal ljudima”, kaže Jokić. 
Čovjek koji je intelektualnu moć stjecao na Cambridgeu razbio je romantiku oko tamošnjeg luksuznog života. Prvu noć je prespavao na madracu od poliestera bez posteljine, ali sve je izdržao i tri godine brusio intelektualne potencijale.

Premda ga, kako priznaje, doma zovu propali reformator Jokić ubada u neuralgične točke hrvatskog društva, ali i pojedinca. 

Glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović – genijalac

”Integritet osobe jedino je što osoba ima”, cijela je istina i smisao života i djelovanja. Jedan obični utorak uz televizor donio je svu istinu u sedam riječi. Hvala Borisu Jokiću, hvala Tončici Čeljuski. Svu novinarsko – voditeljsku nespretnost i nereagiranje na mjestima na kojima se ne smije šutjeti, opraštamo zbog dobrog odabira gostiju i tog djetinjeg iskrenog divljenja onome kome se mahom divimo i mi u svom naslonjaču.

Integritet u medijskom prostoru regije već dva desetljeća ima magazin Buka. Banjalučki su kolege osmislili spot Hejt Sloveni protiv govora mržnje, a u nekoliko dana postigao je milijunsku vidljivost. Sve je režirao Predrag Ličina, a u spotu se pojavljuju glumci Hristina Popović i Goran Bogdan te Severina.
Glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović – genijalac – gostovao je kod Zorana Kesića u Srbiji u legendarnoj emisiji 24 minuta. Dva su medijska maga razgovarala na temu govora mržnje u javnom prostoru. Magnetično vas prikuju uz ekran jer s toliko lakoće,  neopterećenosti i iskrenosti pričaju o problemima da bi vam naprosto bilo žao da problemi ne postoje.

Bez zajedništva i na obilježavanju obljetnice Jasenovca

Ako niste nikada gledali Zorana Kesića i tražite usporedbu – nema je. U našem medijskom prostoru toga nema. Neki misle da je 22:15 na RTL-u to što je Kesić u svom terminu. E, to vam je kao da Toto Cotugno pomisli da je osnovao Europsku uniju jer je jednom otpjevao Insieme. 

Zajedništva nije bilo oko obilježavanja obljetnice Jasenovca. Delegacije tri, a voditeljica Studija 4 na HRT-u Maja Kubik kaže – Idemo u Jasenovac gdje upravo sad pratimo proboj logoraša. Javna televizija, glavna dnevna emisija informativnog kanala nije tad izgubila integritet, ali uistinu gledatelji, koliko god da ih dnevno ima zaslužuju bolje. 

________________________________________________________________________

Saša Drinić je televizijski i radijski novinar koji kad ne radi sluša, gleda, zapaža, kritizira i hvali. Mixer će dio njegovih zapažanja oteti zaboravu kroz tjednu kolumnu posvećenu medijima.

Pročitajte još...

Pogled kroz ekran: Dnevnik Nove TV ima najistančaniji osjećaj za gubitke

Zašto je daljinski upravljač najokrutnija sprava za medijske djelatnike te kako je prošao televizijski tjedan iza nas analizira Saša Drinić

Pogled kroz ekran: Mali krug velikih medijskih dostignuća

Svečanost Večernjakove ruže, održane u zagrebačkom HNK –u, pokazala je da se i u teškim vremenima tradicija može održati. Izazov više u koroni bilo je ne snimiti emisiju iz dnevnog boravka

Pogled kroz ekran: ‘Dnevnik velikog Perice’ – klasik nakon klasika!

Šest epizoda čiste pozitive posložene su na dovoljno neobičan način da bi bio - dodatno zanimljiv. Velikog je Pericu maestralno utjelovio talentirani Živko Anočić imajući pored sebe dvije glumačke fatalne žene – Ivu Babić i Csillu Barath-Bastaić

Pogled kroz ekran: Dokumentarne minute kao (jedine) oaze mira

Jedan od bezukusnijih TV kolačića je pratiti emisije koje predstavljaju kandidate za gradonačelnika četiriju najvećih gradova u Hrvatskoj

Povezano

Pogled kroz ekran: Pamćenje Hrvata na opasnoj kušnji

Uvodne priloge o pobjedi svih pobjeda, a onda, zakucavanje - Amadeus medija razgovara s Antom Čačićem. Za prste polizati i temeljito uživati. Jer, kad Jarak pita, Hrvatska prede i ne dira daljinski. I pamti. Dolaskom Nove u 19, bit će gužva u devetnaestercu, ali i zanimljivo - doznati kakvo nam je kolektivno pamćenje

#Temeljito: Recept za zimu – sarma, recept za sreću – Oršić

Nogometašima Chelseja nije dobro sjelo nakon prve utakmice Lige prvaka, a nacionalna se tuga nastavila nadvijati nad Veliku Britaniju

Pogled kroz ekran: Vrt(ovec) pun zrelih glumačkih plodova

Vince nas je zadužio biserom 'Počivali u miru' koja je još uvijek nepokolebljivo najbolja hrvatska serija u ovom stoljeću, a hoće li ju Metropolitanci dosegnuti, nakon prve epizode, naravno, rano je reći

Pogled kroz ekran: Dani kolektivnog ponosa zbog pojedinaca

Danima se prije Dana pobjede i domovinske zahvalnosti raspravlja tko će doći, a tko eskivirati i kakve to poruke nosi. Poruka je vrlo plošna i jednostavna - nedolazak je nekulturan i pokazuje nemoć nadilaženja ega naspram ponosa koji ovaj dan izaziva. Jer nitko, baš nitko nije važniji od ove obljetnice

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime