Subota, 24 srpnja, 2021

Pogled kroz ekran: Kada vrtimo svoj film i doživimo – TV renesansu

Eter je, dojma smo, više no ikad zasićen optužbama, rečenicama kojima je zadaća diskreditirati one koji ne misle isto ili se uopće usude misliti

Ususret svibanjskim lokalnim izborima iz svakog kutka informativnih emisija iskaču pojedinci uvjerenin da su baš oni ti pod čijim će suncobranom procvasti najdražesniji svibanjski pupoljak ovih izbora.

U nekom se dijelu dana moramo odmaknuti od toga, razbistriti glavu i osloboditi prostor za sutrašnju količinu istoga. U tim trenucima vrtimo neki svoj film i doživimo – TV renesansu. 

U eteru kao Aladin čija svjetiljka može osvijetliti čitav kompleks tunela

Prošloga utorka Tončica Čeljuska u svom je filmu ugostila Borisa Jokića. Ovaj psiholog i ravnatelj Instituta z društvena istraživanja djeluje u eteru kao Aladin čija svjetiljka može osvijetliti čitav kompleks tunela, a ne samo biti putokaz na njegovu kraju.
Prvi sam put za Jokića čuo kad i većina javnosti – u trenutku imenovanja na čelo tijela koje ima namjeru provesti cjelovitu kurikularnu reformu. Znamo svi kako je završio pokušaj (r)evoluiranja hrvatskog obrazovanja, ali bez obzira na to, Jokić djeluje svježe, ohrabrujuće, uvjerljivo i tako jednostavno.

U cijeloj priči, govori Jokić, nije bio strah za to hoće li klinci naučiti tko je Marulić ili će umjesto Judite čitati Harryja Pottera, nego veliki strah od promjene i gubitka moći.
”Osnaživanje ljudi odozdola donosi erupcijski potencijal ljudima”, kaže Jokić. 
Čovjek koji je intelektualnu moć stjecao na Cambridgeu razbio je romantiku oko tamošnjeg luksuznog života. Prvu noć je prespavao na madracu od poliestera bez posteljine, ali sve je izdržao i tri godine brusio intelektualne potencijale.

Premda ga, kako priznaje, doma zovu propali reformator Jokić ubada u neuralgične točke hrvatskog društva, ali i pojedinca. 

Glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović – genijalac

”Integritet osobe jedino je što osoba ima”, cijela je istina i smisao života i djelovanja. Jedan obični utorak uz televizor donio je svu istinu u sedam riječi. Hvala Borisu Jokiću, hvala Tončici Čeljuski. Svu novinarsko – voditeljsku nespretnost i nereagiranje na mjestima na kojima se ne smije šutjeti, opraštamo zbog dobrog odabira gostiju i tog djetinjeg iskrenog divljenja onome kome se mahom divimo i mi u svom naslonjaču.

Integritet u medijskom prostoru regije već dva desetljeća ima magazin Buka. Banjalučki su kolege osmislili spot Hejt Sloveni protiv govora mržnje, a u nekoliko dana postigao je milijunsku vidljivost. Sve je režirao Predrag Ličina, a u spotu se pojavljuju glumci Hristina Popović i Goran Bogdan te Severina.
Glavni i odgovorni urednik Buke Aleksandar Trifunović – genijalac – gostovao je kod Zorana Kesića u Srbiji u legendarnoj emisiji 24 minuta. Dva su medijska maga razgovarala na temu govora mržnje u javnom prostoru. Magnetično vas prikuju uz ekran jer s toliko lakoće,  neopterećenosti i iskrenosti pričaju o problemima da bi vam naprosto bilo žao da problemi ne postoje.

Bez zajedništva i na obilježavanju obljetnice Jasenovca

Ako niste nikada gledali Zorana Kesića i tražite usporedbu – nema je. U našem medijskom prostoru toga nema. Neki misle da je 22:15 na RTL-u to što je Kesić u svom terminu. E, to vam je kao da Toto Cotugno pomisli da je osnovao Europsku uniju jer je jednom otpjevao Insieme. 

Zajedništva nije bilo oko obilježavanja obljetnice Jasenovca. Delegacije tri, a voditeljica Studija 4 na HRT-u Maja Kubik kaže – Idemo u Jasenovac gdje upravo sad pratimo proboj logoraša. Javna televizija, glavna dnevna emisija informativnog kanala nije tad izgubila integritet, ali uistinu gledatelji, koliko god da ih dnevno ima zaslužuju bolje. 

________________________________________________________________________

Saša Drinić je televizijski i radijski novinar koji kad ne radi sluša, gleda, zapaža, kritizira i hvali. Mixer će dio njegovih zapažanja oteti zaboravu kroz tjednu kolumnu posvećenu medijima.

Pročitajte još...

Pogled kroz ekran: Dnevnik Nove TV ima najistančaniji osjećaj za gubitke

Zašto je daljinski upravljač najokrutnija sprava za medijske djelatnike te kako je prošao televizijski tjedan iza nas analizira Saša Drinić

Pogled kroz ekran: Mali krug velikih medijskih dostignuća

Svečanost Večernjakove ruže, održane u zagrebačkom HNK –u, pokazala je da se i u teškim vremenima tradicija može održati. Izazov više u koroni bilo je ne snimiti emisiju iz dnevnog boravka

Pogled kroz ekran: ‘Dnevnik velikog Perice’ – klasik nakon klasika!

Šest epizoda čiste pozitive posložene su na dovoljno neobičan način da bi bio - dodatno zanimljiv. Velikog je Pericu maestralno utjelovio talentirani Živko Anočić imajući pored sebe dvije glumačke fatalne žene – Ivu Babić i Csillu Barath-Bastaić

Pogled kroz ekran: Dokumentarne minute kao (jedine) oaze mira

Jedan od bezukusnijih TV kolačića je pratiti emisije koje predstavljaju kandidate za gradonačelnika četiriju najvećih gradova u Hrvatskoj

Povezano

Pogled kroz ekran: Nova TV – medij koji živi Hrvatsku i čini je boljom

Puno je dana u godini kad možemo raspravljati tko je kako otvorio Dnevnik, ali ovo je bio dan kad dvojbe nije smjelo biti. Antoneta i Goran nemaju konkurenciju. Kao ni Nova TV

Pogled kroz ekran: Prvi smo pogledali novu HTV-ovu seriju ‘Kolaži o laži’

Kroz nekoliko tema - kojima je zajednički nazivnik iskrivljavanje realne slike svijeta - ovaj uzbudljivi dokumentarni projekt propituje prisutnost istine u nizu društvenih segmenata čija je konzumacija postala neizostavni dio našeg postojanja - u medijima, na internetu, društvenim mrežama, filmskoj umjetnosti...

Pogled kroz ekran: 170 sekundi dugi monolog Aleksandra Stankovića

170 sekundi dugi monolog samo je jedan u nizu demagoških elemenata koji pokazuju da bi se Stanković uistinu trebao nedjeljom u dva posvetiti juhi, pohancima, mlincima ili pireu. Dva desetljeća bez toplog i svježeg nedjeljnog ručka očito je, ostavlja posljedice. I šteti struci

Pogled kroz ekran: Sunčana strana Prisavlja u Kazinoj sjeni

Privođenje Kazimira Bačića i možebitno uzničenje reputacijski je loše i samo po sebi ostavlja još veću sjenu na ionako ne previše osunčani rad HTV-a, posebice njegovog informativnog dijela

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime