Dočekasmo i taj dan. Dan kad će večernji prime time biti pametno, svrsishodno i hedonizmom natopljeno provesti uz prisavski Prvi. Kreće jedan od glavnih ovojesenskih aduta – serija Metropolitanci. U 14 nastavaka u ritmu dva puta tjedno upoznajemo Vrtovec, neposredno nakon zagrebačkog potresa u jeku koronavirusa. Pisali smo o prvoj epizodi i rekli kako to ne biste trebali propustiti, a nakon gledanja još nekoliko nastavaka uvjerili se da je Dario Vince scenaristički i producentski možda najjači autor kojeg trenutno imamo. Ponajprije stoga što nam donosi blisku priču kroz koju plovi krema našeg glumišta, a pritom ni na sekundu nema neopravdanih i nerazumljivih lutanja i stršećih intervencija. Rene Bitorajac, Nataša Janjić i, za nijansu prije svih, Dejan Aćimović vodeća su imena ove sjajne serije. Na osobnoj top ljestvici domaćih serija još je uvijek na prvom mjestu “Počivali u miru” – Dario Vince, dakako – a za sedam tjedana javit ćemo gdje su se pozicionirali Metropolitanci.
Putujemo u Katar
Utorkom su pozicionirani odmah iza “Inshallah, Quatar” – putopisnog serijala Martine Validžić koja je prvom epizodom pokazala i dokazala da najbolje od Prisavlja leži svugdje osim u informativnom programu. Nema potrebe izdvajati nijedan detalj emisije – sjedi, gledaj, uživaj i grizi nokte – i što nisi tamo i što nemaš Validžićkino oko i talent za ispričati priču.
Koncentracija individualnih talenata živi i djeluje na RTL – u. To se vidi na svim razinama. Osim Amadeusa Andrije Jarka koji će svojom emisijom promijeniti sliku medija, Ana Mlinarić briljira u svakoj temi. Ta sigurnost, elokvencija i prilagodba temi je višerazinski posebna. U prve tri riječi svog javljanja uvuče gledatelja u priču i poželiš da traje do kraja emisije.
Na ekranima nam nedostaje kvalitetnih razgovora. Zato smo kao melem dočekali Moranu Kasapović i njenu novu emisiju na Prvom HTV – a. Na startu Razgovora s razlogom sa Slavenkom Drakulić razgovarala je o knjizi “Rat je svugdje isti”. Najveća vrijednost ove emisije, osim same voditeljice je svijest da Morana – ne mora – u tom razgovoru obuhvatiti cijelu karijeru svoga gosta. Umorni od potrebe da u nas svaki intervju mora biti biografski – u ovim ćemo razgovorima uživati – s razlogom.