Petak, 23 srpnja, 2021

Impulzivna kupnja: Koji spol više troši i kako kontrolirati potrošnju?

Sigurno je kako će mnogi ljudi reći da su žene i djeca najimpulzivniji kupci. Međutim, novi podaci sugeriraju da muškarci zapravo više troše na impulzivnu kupovinu nego žene

U nedavnom istraživanju “Invest In You”, koje su proveli Acorns i CNBC u partnerstvu sa SurveyMonkey, 89 posto muškaraca i 90 posto žena podvrgnulo se impulzivnoj kupnji. Unatoč maloj razlici u postotku, muškarci su u pravilu potrošili puno više novca tijekom impulzivne kupnje od žena. 

Gotovo četvrtina svih ispitanih muškaraca, njih 23 posto, potrošilo je više od 100 dolara u kupnji, ali samo 16 posto ispitanih žena je potrošilo taj iznos. Dok su žene u prosjeku potrošile do 50 dolara na impulzivni shopping, muškarci tu brojku premašuju.

Muškarci lakše ‘padaju’ na strateške proizvode

Muškarci će vjerojatnije svoj novac potrošiti na elektroniku, skupi alkohol i ostale skupe predmete. Ross Steinman, profesor psihologije sa Sveučilišta Widener, razradio je rezultate ovog istraživanja. “Stereotip o ženama kao impulzivnima u odlukama o kupnji je netočan  …”, rekao je Steinman. “Impulzivna kupnja rezultat je osobnih karakteristika potrošača, kao i strateškog smještanja primamljivih proizvoda u trgovini.” Iz toga izlazi zaključak da muškarci lakše od žena ‘padaju’ na strateško pozicioniranje proizvoda.

Kako promijeniti navike trošenja koje je izmaklo kontroli?

Ako imate problem s trošenjem koji izmiče kontroli, postoji nekoliko načina da promijenite svoje loše financijske navike, a da ne idete toliko daleko da režete kartice.

1/ Pridržavanje proračuna najbolja je opcija za početak. Zapišite s koliko novca raspolažete i držite se tog plana, odbijte razmišljanja o rasprodajama i željno iščekivanje e-mailova s posebnim cijenama. Vjerojatno vam ne trebaju peti ili 50-ti par tenisica ili nova video igra.

2/ Prestanite koristiti kreditnu i debitnu karticu i počnite podizati novac u gotovini. Vidjeti novčanice u ruci, koje su pritom teško zarađene, kako brzo nestaju – bolje će vam ‘otvoriti oči’ koliko trošite.

3/ Nakon svake kupovine zapišite na što ste i koliko potrošili. Svaki tjedan pogledajte popis i probajte shvatiti bez čega ipak možete i što vam stvara nepotreban trošak. Ako idete u kupovinu, napišite točno što vam treba i kupujte samo namirnice s popisa!

Sretno u štednji i suzdržavanju od impulzivne kupovine, pa makar se radilo o ekstra čokoladici (koja vam doista ne treba) dok čekate red na blagajni!

Pročitajte još...

Raširile su vam se traperice? Uz pomoć ovih trikova bit će kao nove

Na početku idealno stoje, no s vremenom se prošire i izgube svoj oblik. Traperice svi obožavamo ali kada se isperu i rašire, nakon par pranja, vrijeme je da pribjegnemo provjerenim trikovima za sužavanje, smanjivanje ili kako god to nazvali - i da ih vratimo u prvotno - savršeno stanje...

Top 10 influenserica koje su na vlastitim brendovima zaradile bogatstvo

Blogerice/influenserice/poduzetnice pretvorile su svoje svakodnevne modne 'lookove' u ozbiljne poslovne priče. Otkrijte tko su nove 'šefice' Instagrama

Barn coat – od farmerske odjeće do gradskog šminkerskog komada

Obožavaju ga mnogi slavni muškarci koji drže do svog izgleda ponajprije zbog njegove kameleonske moći da istodobno djeluje i robusno i rafinirano

Ključni komad sezone: Vesta koju će poželjeti i vaša bolja polovica

Svaka nova sezona sve više briše granice između muških i ženskih kolekcija. I dok nas poneke kolekcije i prijedlozi dizajnera ostavljaju s upitnikom iznad...

Povezano

4 ideje za ljetne zabave o kojima će svi pričati do jeseni – ili nove zabave

Kako bismo vam pomogli da pripremite zabavu sezone ili barem, noć vrijednu pamćenja donosimo nekoliko ideja za slijedeće druženje!

Rolex predstavio novu kolekciju satova od kojih zastaje dah!

Svaki Rolex dolazi s jamstvom ne samo visoke kvalitete i pouzdanosti, nego i s određenom razinom povjerenja. Satovi su izrađeni tako da traju cijeli život ili dva, a kupnjom ovog sata kupujete i pripadajući imidž

Kozmetički vodič: Dnevni, tjedni i mjesečni plan za ljepšu i glađu kožu

Prevelik izbor kozmetičkih preparata često zbunjuje mnoge muškarce, pa odluče preskočiti neke korake u njezi kože. No, pravilna njega dovodi do zdrave i lijepe kože, pa stoga proučite popis kozmetičkih stvari koje vam trebaju svakodnevno, tjedno, mjesečno

U Hrvatsku stigao STMNT – svjetski grooming brend sa stavom

Muška njega odavno je dobila novo značenje, a u moderno doba odlasci kod frizera i održavanje kose te brade pretvorili su se u svakodnevnu rutinu. STMNT su sukreirali vodeći svjetski barberi koji su bili inspirirani stavovima i vjerovanjima za koje se zalažu

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime