Utorak, 25 siječnja, 2022

7 pozitivnih afirmacija koje će vam pomoći u trenucima sumnji u sebe

Svi smo skloni manipuliranju vlastitog uma. I ako se uvedemo u stanje anksioznosti i vlastite sumnje, možemo vlastiti um navoditi prema pozitivnim afirmacijama

Čak i oni najjači i najsamouvjereniji među nama osjećaju ponekad trenutke slabosti i sumnjaju u sebe. Ono što je bitno u ovakvim trenucima jest da umjesto da utonete u ove negativne osjećaje, trebate početi razvijeti svijest o sebi.

I to ne znači da eliminirate ili ignorirate ove negativne osjećaje, ali razvijanjem svijesti o sebi ih prepoznajemo i osvještavamo. 

Kako navoditi vlastiti um pozitivnim afirmacijama

Svi smo skloni manipuliranju vlastitog uma. I ako se uvedemo u stanje anksioznosti i vlastite sumnje, možemo vlastiti um navoditi prema pozitivnim afirmacijama. Donosimo 7 pozitivnih afirmacija koje će vam olakšati trenutke ankcioznosti i sumnji u sebe. 

1/ Osjećam stopala na zemlji, prema tome osjećam prisutnost – ovdje i sada
Prvi korak u vraćanju balansa jest uzemljenje. Kada se počinju javljati i pojačavati anksioznost i sumnja, osjećamo gubitak kontrole u tijelu i preuznemireni smo za procesuiranje vlastitih emocija. Okružite se fizičkim stvarima koje možete dodirnuti, i osjetit ćete podršku zemlje ispod nas te dobiti osjećaj podrške, uzemljenja a to vraća ravnotežu u naš život. 

2/ Udišem mir, izdišem stres
Ova afirmacija je odličan način kontroliranja vlastitog disanja. Anksioznost može uzrokovati ubrzano i nekontroliranje disanje što može dovesti i do paničnog osjećaja. Usporite li sa disanjem, dovodite um i tijelo u opušteno stanje. I nakon toga bit ćete spremni smisliti rješenje svojih problema. 

Ne potiskujte emocije: Naše tijelo je najpouzdaniji vodič kako se osjećamo!

Budite zahvalni na svemu što imate

3/ Volim sebe zbog svega što jesam
Ova afirmacija pomaže umu da dobije osjećaj obilja umjesto nedostatka. Lakše se fokusiramo na sve pozitivno što jesmo. Možete reći i sljedeće: “Zahvalan/na sam na obilju koje imam i na obilju koje mi dolazi”. Tako se podsjećamo da već imamo sve potrebno i idemo prema onome željenome ili potrebnome. 

4/ Biram reagirati pozitivno na sve situacije
Najlošiji dio proživljavanja anksioznosti jest gubitak kontrole. Uz pomoć ove afirmacije lakše podnosimo dobre i loše situacije, pa vaš um prihvaća da ste vi onaj koji kontrolira sve, a ne vaše emocije. 

5/ Otpuštam nepotrebno s lakoćom
Ovom afirmacijom stvaramo povjerenje prema sebi i svemu što nas okružuje. I prepuštamo se lakoći, općenitoj. Tako ne zadržavamo negativne emocije, već ih otpuštamo. Umjesto toga, ova afirmacija nas ohrabruje nas da osjećamo fluidno. 

Mali rituali i svakodnevne navike koji nam pomažu da budemo sretniji!

Ako ste jednom preživjeli napade ankcioznosti – i opet ćete

6/ Ovaj osjećaj mi je poznat, preživjet ću ga opet 
Općenito, ako proživljavate trenutke anksioznosti i vlastite sumnje, obično se to ne događa samo jednom. Čak i ako ih ‘uspješno’ riješite, vratit će se ponovo. Kakogod, umjesto usredotočavanja na njihovo vraćanje, bolje se usredotočiti na činjenicu da ste ih jednom preživjeli, što znači da možete sve. 

7/ Opuštam mišiće u licu
Um i tijelo su povezani i više nego što mislimo i imamo osjećaj. U trenutku anksioznosti, držimo puno tenzije i nelagode u čeljusti, vratu i licu. Aktivnom vizualizacijom otpuštanja napetosti možemo zamišljati kako opuštamo mišiće čeljusti. Ovo nije pravi medicinski savjet, ali je jedan od načina koji nam pomaže da se povežemo s vlastitim tijelom i naučimo kontrolirati potencijalne strahove. 

Pročitajte još...

Detoksikacijske kupke: spas od prehlada, ankcioznosti, suhe kože, stresa…

Od smirivanja uma do ublažavanja upala, poboljšanja simptoma prehlade i gripe do smirivanja nadražene kože, evo kako uz pomoć pjenastih kupki (u koje možemo dodati i poneki 'tajni' sastojak) možemo ublažiti ili prevenirati brojne zdravstvene tegobe...

Mentalno zdravlje djece i odraslih: 5 savjeta kako potaknuti pozitivne misle

Vodeći hrvatski sportsko – edukativni projekt Aktivna Hrvatska, zajedno sa stručnjacima s platforme Mentalno Zdravlje - Anom i Igorom Čerenšekom, savjetuje odrasle i djecu kako, usred velike krize i straha od koronavirusa, pronaći pozitivne misle i energiju - već danas!

Queen Fit i #mjesecdobrihodluka: Trening od samo 10 minuta za potpuni reset!

Trening započnite, kao i uvijek, dobrim zagrijavanjem. Svaku vježbu izvodite 45 sekundi i nakon toga uzmite pauzu od 15-teak sekundi pa ponovite. Cijeli trening možete odraditi u dvije runde. Trening je prilagođen svim uzrastima pa čak i ženama koje ne treniraju i uvjerene su da ne mogu

Ne potiskujte emocije: Naše tijelo je najpouzdaniji vodič kako se osjećamo!

Kada smo tužni, osjećamo pritisak u prsima i manjak energije u nogama i rukama; kada smo ljuti, srce nam brzo kuca, imamo navalu energije, vrući smo u obrazima; kada nas je strah, srce nam također brzo kuca ali većina senzacija je koncentrirana u gornjem dijelu tijela i imamo poriv da pobjegnemo, dok kod sreće imamo osjećaj širenja i topline u prsima

Povezano

Ne propustite dramske radionice za mlade: Mentalno zdravlje kao kreativni proces!

Radionice su namijenjene studentima koji će kroz stručnu pomoć dramskih pisaca, psihologa, redatelja i profesionalnih glumaca sudjelovati u procesu pisanja dramskog teksta i njegova postavljanja na scenu. Besplatne su i možete ih pohađati neovisno o gradu u kojem živite

Novogodišnje odluke: Imaju li smisla ili su samo san o budućem ja?

Umjesto da se zapitate što možete ograničiti da biste se osjećali bolje u glavi, zapitajte se: Možete li se mijenjati na način da se osjećate dobro? Kladimo se da možete

Danas je najdepresivniji dan u godini: Donosimo savjete kako ga preživjeti što bezbolnije

Treći ponedjeljak u siječnju, nazvan je "Monday Blues" tj. "Plavi ponedjeljak" prvi put 2005. godine. Naziv mu je dao dr. Cliff Arnall, on je razvio formulu koja označava vrijeme u siječnju kada ljudi pate od niza kombiniranih depresivnih učinaka

Danas je Svjetski dan smijeha: Upišite trening smijeha koji poboljšava imunitet!

Relaksacija smijehom specifična je rutina vježbanja koja kombinira bezuvjetni smijeh s vježbama disanja. Osnova je ideja da se svatko može smijati ne oviseći o humoru, šalama i vicevima kao izvoru smijeha

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime