Utorak, 19 listopada, 2021

7 pozitivnih afirmacija koje će vam pomoći u trenucima sumnji u sebe

Svi smo skloni manipuliranju vlastitog uma. I ako se uvedemo u stanje anksioznosti i vlastite sumnje, možemo vlastiti um navoditi prema pozitivnim afirmacijama

Čak i oni najjači i najsamouvjereniji među nama osjećaju ponekad trenutke slabosti i sumnjaju u sebe. Ono što je bitno u ovakvim trenucima jest da umjesto da utonete u ove negativne osjećaje, trebate početi razvijeti svijest o sebi.

I to ne znači da eliminirate ili ignorirate ove negativne osjećaje, ali razvijanjem svijesti o sebi ih prepoznajemo i osvještavamo. 

Kako navoditi vlastiti um pozitivnim afirmacijama

Svi smo skloni manipuliranju vlastitog uma. I ako se uvedemo u stanje anksioznosti i vlastite sumnje, možemo vlastiti um navoditi prema pozitivnim afirmacijama. Donosimo 7 pozitivnih afirmacija koje će vam olakšati trenutke ankcioznosti i sumnji u sebe. 

1/ Osjećam stopala na zemlji, prema tome osjećam prisutnost – ovdje i sada
Prvi korak u vraćanju balansa jest uzemljenje. Kada se počinju javljati i pojačavati anksioznost i sumnja, osjećamo gubitak kontrole u tijelu i preuznemireni smo za procesuiranje vlastitih emocija. Okružite se fizičkim stvarima koje možete dodirnuti, i osjetit ćete podršku zemlje ispod nas te dobiti osjećaj podrške, uzemljenja a to vraća ravnotežu u naš život. 

2/ Udišem mir, izdišem stres
Ova afirmacija je odličan način kontroliranja vlastitog disanja. Anksioznost može uzrokovati ubrzano i nekontroliranje disanje što može dovesti i do paničnog osjećaja. Usporite li sa disanjem, dovodite um i tijelo u opušteno stanje. I nakon toga bit ćete spremni smisliti rješenje svojih problema. 

Ne potiskujte emocije: Naše tijelo je najpouzdaniji vodič kako se osjećamo!

Budite zahvalni na svemu što imate

3/ Volim sebe zbog svega što jesam
Ova afirmacija pomaže umu da dobije osjećaj obilja umjesto nedostatka. Lakše se fokusiramo na sve pozitivno što jesmo. Možete reći i sljedeće: “Zahvalan/na sam na obilju koje imam i na obilju koje mi dolazi”. Tako se podsjećamo da već imamo sve potrebno i idemo prema onome željenome ili potrebnome. 

4/ Biram reagirati pozitivno na sve situacije
Najlošiji dio proživljavanja anksioznosti jest gubitak kontrole. Uz pomoć ove afirmacije lakše podnosimo dobre i loše situacije, pa vaš um prihvaća da ste vi onaj koji kontrolira sve, a ne vaše emocije. 

5/ Otpuštam nepotrebno s lakoćom
Ovom afirmacijom stvaramo povjerenje prema sebi i svemu što nas okružuje. I prepuštamo se lakoći, općenitoj. Tako ne zadržavamo negativne emocije, već ih otpuštamo. Umjesto toga, ova afirmacija nas ohrabruje nas da osjećamo fluidno. 

Mali rituali i svakodnevne navike koji nam pomažu da budemo sretniji!

Ako ste jednom preživjeli napade ankcioznosti – i opet ćete

6/ Ovaj osjećaj mi je poznat, preživjet ću ga opet 
Općenito, ako proživljavate trenutke anksioznosti i vlastite sumnje, obično se to ne događa samo jednom. Čak i ako ih ‘uspješno’ riješite, vratit će se ponovo. Kakogod, umjesto usredotočavanja na njihovo vraćanje, bolje se usredotočiti na činjenicu da ste ih jednom preživjeli, što znači da možete sve. 

7/ Opuštam mišiće u licu
Um i tijelo su povezani i više nego što mislimo i imamo osjećaj. U trenutku anksioznosti, držimo puno tenzije i nelagode u čeljusti, vratu i licu. Aktivnom vizualizacijom otpuštanja napetosti možemo zamišljati kako opuštamo mišiće čeljusti. Ovo nije pravi medicinski savjet, ali je jedan od načina koji nam pomaže da se povežemo s vlastitim tijelom i naučimo kontrolirati potencijalne strahove. 

Pročitajte još...

Detoksikacijske kupke: spas od prehlada, ankcioznosti, suhe kože, stresa…

Od smirivanja uma do ublažavanja upala, poboljšanja simptoma prehlade i gripe do smirivanja nadražene kože, evo kako uz pomoć pjenastih kupki (u koje možemo dodati i poneki 'tajni' sastojak) možemo ublažiti ili prevenirati brojne zdravstvene tegobe...

Mentalno zdravlje djece i odraslih: 5 savjeta kako potaknuti pozitivne misle

Vodeći hrvatski sportsko – edukativni projekt Aktivna Hrvatska, zajedno sa stručnjacima s platforme Mentalno Zdravlje - Anom i Igorom Čerenšekom, savjetuje odrasle i djecu kako, usred velike krize i straha od koronavirusa, pronaći pozitivne misle i energiju - već danas!

Queen Fit i #mjesecdobrihodluka: Trening od samo 10 minuta za potpuni reset!

Trening započnite, kao i uvijek, dobrim zagrijavanjem. Svaku vježbu izvodite 45 sekundi i nakon toga uzmite pauzu od 15-teak sekundi pa ponovite. Cijeli trening možete odraditi u dvije runde. Trening je prilagođen svim uzrastima pa čak i ženama koje ne treniraju i uvjerene su da ne mogu

Ne potiskujte emocije: Naše tijelo je najpouzdaniji vodič kako se osjećamo!

Kada smo tužni, osjećamo pritisak u prsima i manjak energije u nogama i rukama; kada smo ljuti, srce nam brzo kuca, imamo navalu energije, vrući smo u obrazima; kada nas je strah, srce nam također brzo kuca ali većina senzacija je koncentrirana u gornjem dijelu tijela i imamo poriv da pobjegnemo, dok kod sreće imamo osjećaj širenja i topline u prsima

Povezano

Svi pričaju o tome: Što doista predstavlja pojam mindfulness? 

Ako se pitate kako osnažiti svjesnost, donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da to uspijete. Fokusom na sadašnji trenutak i trenutne senzacije u tijelu zapravo radite na tome da se mentalno i tjelesno učite svjesnosti. Redovnom praksom učite kontrolirati sve mentalne procese. A kao rezultat, doživljavat ćete manje stresa i osjećat se slobodnije

5 savjeta koji će vam pomoći da se u trenu osjećate – moćnije

Naše misli utječu na to koliko se moćno osjećamo. Zato mijenjanje misli može stvoriti osjećaj moćnosti. Također možemo koristiti svoje tijelo za stvaranje tog osjećaja. Niste sigurni kako započeti? Jednostavnije je nego što možete zamisliti

Tako je malo potrebno: 4 geste koje naš život čine – sretnijim

Sreću treba i izazvati, kaže stara narodna poslovica, pa vam stoga donosimo 4 univerzalna 'recepta' kako potaknuti sretne osjećaje u svakodnevnom životu!

Zašto nam nostalgične misli koriste i zašto je dobro sjetiti se starih dana?

Pandemija nas je definitivno učinila nostalgičnijima nego inače. Prisjećanjem na dobre stare dane mnogim ljudima pomaže u podizanju raspoloženja. Donosimo nekoliko razloga zašto je nostalgija dobra, i kako nam nostalgične misli zapravo koriste

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime