Srijeda, 18 svibnja, 2022

Queen Fit i #mjesecdobrihodluka: Trening od samo 10 minuta za potpuni reset!

Trening započnite, kao i uvijek, dobrim zagrijavanjem. Svaku vježbu izvodite 45 sekundi i nakon toga uzmite pauzu od 15-teak sekundi pa ponovite. Cijeli trening možete odraditi u dvije runde. Trening je prilagođen svim uzrastima pa čak i ženama koje ne treniraju i uvjerene su da ne mogu

Najbolji način mentalne higijene definitivno je tjelesna aktivnost. Jer vježbanjem ne samo da održavamo tijelo zdravim već dovodimo misli i um u balans. Zato, ako ovih dana osjećate ankcioznost i strah, more vas loše misli i predosjećaji – zaustavite se, sluhnite svoje tijelo i odlučite se – resetirati!



Naše tijelo je naš dom i zato ga treba poštivati, održavati i njegovati. Bitno je da razumijemo i osvjestimo što mislimo i osjećamo te kako naše misli i osjećaji u datom trenutku utječu na naše odluke. Zato vam danas (i za svaki sljedeći dan) predlažemo izvrstan kratki trening za cijelo tijelo.

Trening započnite, kao i uvijek, dobrim zagrijavanjem. Svaku vježbu izvodite 45 sekundi i nakon toga uzmite pauzu od 15-teak sekundi pa ponovite. Cijeli trening možete odraditi u dvije runde.

  • Trening je prilagođen svim uzrastima pa čak i ženama koje ne treniraju i uvjerene su da ne mogu. E pa, dame moje ovo je vaša prilika!
  1. VJEŽBA: Penjači (mountain climbers)
  2. VJEŽBA: Sklekovi (push ups)
  3. VJEŽBA: Dodir ramena (shoulder taps)
  4. VJEŽBA: Polumarinci (half burpees)
  5. VJEŽBA: Čučanj/puls (pulse/squat

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli 𝐐 𝐁𝐎𝐗 𝐛𝐲 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐅𝐢𝐭 (@queen__fit)

Pročitajte još...

Queen Fit: Kako do savršeno isklesanih ruku?

Nije ni trbuh, ni bedra, a bome niti stražnjica... mnoge žene pate zbog izgleda svojih ruku. Zašto ih je tako teško dovesti do savršenstva, ali ne i nemoguće otkriva nam jedna od najpopularnijih hrvatskih trenerica i naša kolumnistica Diana Krznarić - Queen Fit

QUEEN FIT: Kako eliminirati naslage oko trbuha – nakon poroda?

Iako se mnogim mamama čini kako im trbuh nikad više neće izgledati kao prije trudnoće - postoji način da opet imate lijepe i 'definirane' pločice. Donosimo vam 20 zanimljivih vježbi za trbuh, a na vama je da 4x tjedno izaberete 5 vježbi i odraditi ih u 3 serije po 20 ponavljanja

Queen Fit: Bolji tonus i koža bez celulita mogući su uz ove vježbe!

Elastična traka izvrsna je za trening snage i stabilnosti donjeg dijela tijela te je prvenstveno namjenjena jačanju nogu i gluteusa - gdje je celulit najviše i prisutan. Vježbe s trakom mogu se izvoditi na raznorazne načine, a idealna je za lateralne pokrete, aktivaciju kukova i stražnjice

Queen Fit: Zaboravite dijete i brze ciljeve, neka siječanj bude #mjesecdobrihodluka

U suradnji s našim kolumnistima uputit ćemo vas kako pravilno vježbati, čime se motivirati, što i kada jesti, zašto se psihički ne opterećivati s eventualnim neuspjehom… ali ipak pronaći (vlastiti) način da bez forsiranja i 'nabijanja stresa' – ipak dođemo do onoga što si želimo – boljeg zdravlja i raspoloženja, ali i manje kilograma i stresa!

Povezano

Veliko postignuće: Den Eror – najmlađi Hrvat na krovu svijeta!

Denu Eroru ovo je ujedno bio i četvrti osvojeni vrh iz planinarskog izazova 'Seven Summits' u kojem pojedinci osvajaju najviše vrhove sedam kontinenata. Prije Mount Everesta, Den je osvojio Aconcaguau, Kilimandžaro i Elbrus

Ideja za sunčani vikend: Kako i gdje organizirati dobar piknik?

Podjela zaduženja samo je jedna od bitnijih stavki za uspješnu organizaciju piknika, a u nastavku donosimo gdje i kako održati piknik

Sportski grudnjak: Najbolji prijatelj funkcionalnog treninga

Sportski grudnjak je izložen većem tjelesnom naporu nego onaj koji nosite pri obavljanju svakodnevnih poslova, pa treba paziti na udobnosti i jednostavnosti pri izvođenju različitih vježbi

Pivo nakon treninga: Je li dobro ili štetno za naše tijelo?

Istraživanje objavljeno u International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism pokazalo je da je pivo savršeno legitiman izbor kao učinkovito piće za oporavak nakon vježbanja. No, je li to zaista tako?

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime