Petak, 21 siječnja, 2022

8 najboljih aplikacija za meditaciju i disanje koje će vam smanjiti stres

Anksiozni ste i ne znate kako to riješiti? Isprobajte ove aplikacije - odlične su za smanjivanje napetosti, bolji san te vraćanje balansa i smirenosti u svakodnevicu

Duboko disanje smatra se jednim od glavnih rješenjem stresa. Fokus na udisajima i izdisajima vraća nas u sadašnji trenutak i drži nas prizemljenima i fokusiranima. Stoga ne čudi da su aplikacije za meditaciju i disanje popularan način za borbu protiv stresa, anksioznosti i depresije, kao i svakodnevnih životnih izazova. 

Donosimo popis najboljih aplikacija usredotočenih na meditaciju, duboko disanje i zvukove za lakše utonuće u san!

1. Calm

Calm je s razlogom jedna od najbolje rangiranih aplikacija u kategoriji ‘Zdravlje i fitness’. Milijuni ljudi zaklinju se u Calmove programe disanja, vježbe istezanja, pa čak i priče za uspavljivanje (koje su izrazili Matthew McConaughey i Bob Ross). Bez obzira na to jeste li početnik i želite li isporbati je li ova vrsta aplikacije za vas ili ste se spremni posvetiti 21-dnevnom programu meditacije, Calm će vam pomoći da budete opušteniji i smireniji tijekom svakodnevnice.

2. Headspace

Ako ste početnik u meditaciji, pogledajte Headspace i uživajte u 10-dnevni tečaju osnova meditiranja. Stvorena na temelju znanstvenih istraživanja i povijesti meditacije, Headspace ima klinički pristup mnogim blagodatima pažljivosti. Sa stotinama raznih meditacija, od kojih neke traju samo tri minute, i postovima o spavanju, stresu i pažnji, možete brusiti svoje vještine smirenosti i smanjiti razinu tjeskobe za nekoliko dana.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Calm (@calm)

 4. MyLife ™

MyLife ™ razumije snagu pokazivanja osjećaja i smirenosti. MyLife ™ pomaže prilagoditi se svojim osjećajima i upoznati se sa svojim najdubljim mislima pomoću prilagođenih anketa i personaliziranih aktivnosti. Sestrinske aplikacije  MyLife ™ – Stop, Breathe, & Think, također nude prilagođena iskustva za tinejdžere i djecu od pet godina kako bi svatko u vašem kućanstvu mogao imati priliku za opuštanje.

5. Simply Being

Pokrenuo ju je dvojac Maddux (imaju više od 40 godina treninga meditacije, a najpoznatiji su po popularnom podcastu i aplikacijama Meditativna oaza), a nudi mir tijekom najstresnijih trenutaka u danu. Sastoji se od pet meditacije u trajanju od 30 minuta i prilagođenim korisničkim iskustvom, naći ćete se uronjeni u umirujuću glazbu.

6. iBreathe

Ova jednostavna, lijepo dizajnirana aplikacija pruža ugodno korisničko iskustvo. Bez obzira na to borite li se s anksioznošću ili nesanicom, iBreathe nudi vježbe dubokog disanja za rješavanje problema. Najbolje od svega je što aplikacija dodaje podsjetnike na vaš telefon, tako da možete uzeti malo vremena iz svog užurbanog rasporeda kako biste bili u potpunosti prisutni. Osim toga, prijateljima možete poslati vježbe disanja i proći ih zajedno.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Breethe (@breetheapp)

7. Breathe+ Simple Breath Trainer

Breathe + Simple Breath Trainer je zapanjujući alat za vizualizaciju u kojem doslovno možete vidjeti udisaje i izdisaje (vremenski prilagođene vašim željama). A ako želite zatvoriti oči, možete postaviti funkciju vibracije koja će vas obavijestiti kada je vrijeme za prebacivanje između ove dvije aktivnosti. Uz vođene duljine sesija meditacija u trajanju do jednog sata, osjećat ćete se izuzetno opušteno i umuno i tijelesno.

8. Breethe

Ako imate probleme sa spavanjem, Breethe je aplikacija s hipnoterapijom i pričama za uspavljivanje. Breethe je nešto kao osobni trener za koncentzraciju, a rezultate je moguće vidjeti za samo pet minuta. S više od 1500 priča i vođenih meditacija možete se boriti protiv anksioznosti, mirnije spavati ili smanjiti stres koristeći, među ostalim značajkama, zvukove i vizualizacije prije spavanja. Kad se probudite iz mirnog sna, dan također možete započeti nježnom budilicom i jutarnjim meditacijama.

Pročitajte još...

‘Body neutrality’ – pokret koji se zalaže da prestanemo osuđivati sebe

Čini se kako smo se umorili od toga da pod svaku cijenu moramo voljeti svoje tijelo. Umjesto pozitivnog, stigao je neutralan stav ? 'volim svoje tijelo takvo kakvo jest', a prigrlili su ga i celebrityji poput Taylor Swift i Jameele Jamil.

‘Skrešite’ nepotrebne troškove: Najbolje aplikacije za štednju novca

Bilo da želite postaviti strože navike u raspodjeli novca, pratiti na što najviše trošite, na jednom mjestu imati sve prihode i rashode ili štedite za nešto posebno, ove aplikacije će vam sigurno biti od velike pomoći

‘Vježbanje’ mozga: Kako možete povećati svoj kapacitet za sreću?

Kao što je igranje šaha ili rješavanje križaljki mentalna gimnastika za naš intelekt, 'vježbanje' mozga da osjeti (i ostane) s emocijama sreće, smirenosti i zadovoljstva je mentalna gimnastika za naše emocionalno zdravlje

10 namirnica koje fantastično hidratiziraju kožu – iznutra!

Želite li izgubiti višak kilograma ali i pomladiti kožu kvalitetnom prehranom? U svaki obrok uključite ove slasne namirnice - one će vas 'stanjiti', pomoći u probavi i podariti koži zdravi sjaj

Povezano

Ne propustite dramske radionice za mlade: Mentalno zdravlje kao kreativni proces!

Radionice su namijenjene studentima koji će kroz stručnu pomoć dramskih pisaca, psihologa, redatelja i profesionalnih glumaca sudjelovati u procesu pisanja dramskog teksta i njegova postavljanja na scenu. Besplatne su i možete ih pohađati neovisno o gradu u kojem živite

Novogodišnje odluke: Imaju li smisla ili su samo san o budućem ja?

Umjesto da se zapitate što možete ograničiti da biste se osjećali bolje u glavi, zapitajte se: Možete li se mijenjati na način da se osjećate dobro? Kladimo se da možete

Danas je najdepresivniji dan u godini: Donosimo savjete kako ga preživjeti što bezbolnije

Treći ponedjeljak u siječnju, nazvan je "Monday Blues" tj. "Plavi ponedjeljak" prvi put 2005. godine. Naziv mu je dao dr. Cliff Arnall, on je razvio formulu koja označava vrijeme u siječnju kada ljudi pate od niza kombiniranih depresivnih učinaka

Danas je Svjetski dan smijeha: Upišite trening smijeha koji poboljšava imunitet!

Relaksacija smijehom specifična je rutina vježbanja koja kombinira bezuvjetni smijeh s vježbama disanja. Osnova je ideja da se svatko može smijati ne oviseći o humoru, šalama i vicevima kao izvoru smijeha

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime