Petak, 18 lipnja, 2021

Moć igre: Zašto bi se odrasli trebali više ponašati kao djeca?

Da, dob je samo broj, a pozitivan stav o starenju i ostajanju mladima u srcu, odnosno prihvaćanje vremena za igranje u odrasloj dobi može pomoći usporiti proces fizičkog i mentalnog starenja

Kada ste se zadnji put iskreno samo igrali? Skakanje na trampolinu, smijeh tijekom igre istine ili izazova, trčanje po parku ili dvorištu, skakanje u bazen, igranje omiljene društvene igre… – popis ideja možemo nastaviti u nedogled. Najvažnije od svega je pronaći razigrani ispušni ventil koji će vam izmamiti osmijeh na lice.

Kada kažemo ‘igra’ pomislimo na dječju igru, ali i odraslima je potrebno vrijeme relaksacije i igre. Zapravo, istraživanja ističu igru kao aktivnost koja može biti veoma snažna i poželjna za cjelokupan organizam, stanje uma, ali i tjela. U jednoj su studiji otkrili da što se osoba više igra, to se više osjeća zadovoljno u svom životu.

S pozitivnim stavom i do 7,5 godina duži život

Možda će zvučati neobično, ali igranje može usporiti proces starenja. Da, dob je samo broj, a pozitivan stav o starenju i ostajanju mladima u srcu, odnosno prihvaćanje vremena za igranje u odrasloj dobi može pomoći usporiti proces fizičkog i mentalnog starenja. Jedno je istraživanje pokazalo da su ljudi s pozitivnim stavom o starenju živjeli 7,5 godina duže.

Poboljšanje vještina rješavanja problema, poticanje mašte, uživanje u čistom smijehu, stjecanje povjerenja s drugima i izgradnja veze s obitelji i prijateljima također su prednosti igranja. A imajući sve u vidu stručnjaci naglašavaju kako je snaga igre bitna za brigu o sebi, posebno o svom mentalnom zdravlju. Nema razloga živjeti životom gdje je sve samo rad bez igre, relaksacije i uživanja. Bez igre propuštate načine kako produžiti i produbiti svoje vrijeme na ovoj prekrasnoj zemlji.

Resetiranje mentalnog zdravlja

Slobodno možemo reći kako su gotovo svi u proteklih godinu dana doživjeli ogroman stres. Pogodi što? Igranje može pomoći i u tome. Prilično je jednostavno. Zabavne aktivnosti donose radost i sreću te pružaju mogućnost za odvikavanje i resetiranje vašeg mentalnog zdravlja. Prema jednom istraživanju, oni koji se bave fizičkim hobijima najmanje 20 minuta jednom tjedno imaju više energije i manja je vjerojatnost da će iskusiti umor.

Jednostavne stvari koje su uistinu dobre za nas često možemo uzimati zdravo za gotovo, poput snage i dobrobiti bavljenja raznim igrama ili glazbom, odnosno sviranjem, plesom i sličnim relaksirajućim aktivnostima. Stoga ostavite sve što radite, uzmite loptu ili uđite u trampolim i samo se iskreno igrajte i uživajte!

Pročitajte još...

‘Sam u kući’ u stvarnosti: Youtuberi isprobali Kevinove podvale i evo kako su prošli!

Jeste li se ikad zapitali kako bi domišljati Kevinovi trikovi funkcionirali u stvarnom svijetu? Zašto mnogi smatraju kako je film "Sam u kući" zapravo "dječja" verzija filma "Umri muški" i da bi trebao biti zabranjen za djecu?

Drvo – ručno rađeni ukrasi od prirodnih materijala pravi su hit u domu

Vevo home decor, La i Lu, Elawoo i Our wonderland - naši sugovornici su ljubav prema drvu, zajedno sa svojom kreativnošću pretočili u izradu posebnih i prelijepih drvenih dekoracija

U njihovom svijetu kreativnosti svaki je dan ispunjen igrom i optimizmom

Od igračaka, jastučića, ogradica, dekica do odjeće... Sovica handmades, Titi by Titi design i NoLi baby handmade brendovi su koji će vas oduševiti svojim ručno izrađenim proizvodima za bebe i djecu!

‘Vježbanje’ mozga: Kako možete povećati svoj kapacitet za sreću?

Kao što je igranje šaha ili rješavanje križaljki mentalna gimnastika za naš intelekt, 'vježbanje' mozga da osjeti (i ostane) s emocijama sreće, smirenosti i zadovoljstva je mentalna gimnastika za naše emocionalno zdravlje

Povezano

Alarmantno: 90 posto maloljetnika barem jednom je pilo alkohol!

Iako je europski trend blago smanjenje konzumacije alkohola među učenicima, podaci pokazuju da su hrvatski učenici iznad europskog prosjeka.

Većina ga ima: Što je imposter sindrom i kako se boriti protiv njega?

Neke statistike pokazuju kako čak 70% ljudi ima ovaj sindrom - a javlja se i kod muškaraca i kod žena, u različitim zanimanjima, kulturama i kod osoba različitih razina postignuća...

Stručnjaci objašnjavaju kako prebroditi tri vrste toksičnog bijesa

Znate li onaj osjećaj kada se u vašem tijelu bori dobro i zlo - srce vam ubrzava, mišići se stegnu, osjetite nedostatak zraka..? To...

7 jednostavnih načina kako se nositi s napadima panike

Puno toga možete učiniti kako biste pomogli svom umu i tijelu te se riješili tjeskobe. Donosimo nekoliko savjeta kako prebroditi napad panike, ako ga ikada doživite

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime