Četvrtak, 9 prosinca, 2021

Queen Fit: Za kvalitetan trening dovoljna su samo 2 utega ili boce vode

Odradite izvrstan HIIT trening kod kuće: uz dobru volju, potrebna su vam 2 utega ili boce vode. Donosimo vam 20-minutni plan – prvo se dobro zagrijte i odradite vježbe jednu za drugom, pa nakon 1 minute pauze sve ponovite

Ako vam obveze ne dopuštaju odlazak na treninge 2-3 puta tjedno ili ste još uvijek oprezni oko povratka u teretane zbog pandemije koronavirusa, vrlo vjerojatno vaše raspoloženje i motivacija za vježbanje variraju.

Ne odustajte od dobrobiti redovite tjelovježbe, jer kvalitetan trening možete odraditi i u udobnosti svoga doma.  

Trening koji povećava kalorijsku potrošnju i stimulira mišićni rast

Total body trening aktivira više mišićnih skupina istodobno, a ako trenirate 2 ili 3x tjedno svom tijelu dajete više vremena za oporavak i obnovu oštećenog
mišićnog tkiva. Kod treninga za cijelo tijelo možete kombinirati više različitih vježbi kojima svaki put možete aktivirati drugu mišićnu skupinu. Ako vam je cilj izgubiti koji kilogram nakupljen u ovim ‘ostani doma’ vremenima; total body je izvrstan izbor jer se takvim tipom treninga povećava kalorijska potrošnja te stimulira mišićni rast.
Posebnost ovakvog tipa treninga jest u tome što istodobno djeluje na oblikovanje, reduciranje masnog tkiva te podizanje tonusa. Ujedno povećava snagu i izdržljivost te vas rapidno vraća u top formu.

PLAN TRENINGA

  1. Čučanj skok
  2. Čučanj s podizanjem koljena u stranu
  3. Stražnji iskorak / podizanje koljena naprijed / potisak bučica iznad glave
  4. Trbušnjaci s direktima ispred sebe
  5. Sunožno podizanje nogu
  6. Trbušnjaci s naizmjeničnim podizanjem nogu
  7. Donkey kicks + zanoženje u stranu
  8. Rotacija kuka – jedna pa druga strana

 

Želite li postići bolji ‘wellness mindset’ slijedite ove savjete:
  • Trenirajte najmanje 2x tjedno, pronađite svojih barem pet minuta (i oni su dovoljni)
  • Više spavajte jer se tijekom spavanja odvija većina oporavka tijela
  • Pijte više vode
  • Unosite više protein u organizam
  • Ako nemate cilj, nećete vidjeti ni rezultate

 

________________________________________________________________________

Diana Krznarić alias Queen Fit, diplomirana je ekonomistica, fitness instruktorica i stjuardesa. Sportom se bavi od 8 godine, završila je školu za balet i ritmiku, pleše cijeli život i to je njezina prva ljubav. Vlasnica je brojnih atletskih medalja a i danas voli sudjelovati u raznim utrkama. Deset godina aktivno se bavi tajlandskim boksom a često sam nakon treninga boksa odlazila i na balet što su izvrsne dvije krajnosti. Sve te svoje ljubavi objedinila je u fitness inovaciju: Q BOX! Skraćeno od Queen Box – specifičnu metodu treniranja koja se sastoji od više sportskih disciplina; tajlandskog boksa, snage vlastitog tijela, aerobika i yoge. Cilj joj je osnažiti žene svih dobnih skupina te im pomoći pri transformaciji ne samo tijela već i načina života.

Pročitajte još...

Queen Fit: Kako do savršeno isklesanih ruku?

Nije ni trbuh, ni bedra, a bome niti stražnjica... mnoge žene pate zbog izgleda svojih ruku. Zašto ih je tako teško dovesti do savršenstva, ali ne i nemoguće otkriva nam jedna od najpopularnijih hrvatskih trenerica i naša kolumnistica Diana Krznarić - Queen Fit

QUEEN FIT: Kako eliminirati naslage oko trbuha – nakon poroda?

Iako se mnogim mamama čini kako im trbuh nikad više neće izgledati kao prije trudnoće - postoji način da opet imate lijepe i 'definirane' pločice. Donosimo vam 20 zanimljivih vježbi za trbuh, a na vama je da 4x tjedno izaberete 5 vježbi i odraditi ih u 3 serije po 20 ponavljanja

Queen Fit: Bolji tonus i koža bez celulita mogući su uz ove vježbe!

Elastična traka izvrsna je za trening snage i stabilnosti donjeg dijela tijela te je prvenstveno namjenjena jačanju nogu i gluteusa - gdje je celulit najviše i prisutan. Vježbe s trakom mogu se izvoditi na raznorazne načine, a idealna je za lateralne pokrete, aktivaciju kukova i stražnjice

Queen Fit i #mjesecdobrihodluka: Trening od samo 10 minuta za potpuni reset!

Trening započnite, kao i uvijek, dobrim zagrijavanjem. Svaku vježbu izvodite 45 sekundi i nakon toga uzmite pauzu od 15-teak sekundi pa ponovite. Cijeli trening možete odraditi u dvije runde. Trening je prilagođen svim uzrastima pa čak i ženama koje ne treniraju i uvjerene su da ne mogu

Povezano

Queen Fit: Prava istina i najčešće zablude o ravnom trbuhu

Ttrbušnjake imamo svi, čak i ako se ne vide ispod naslaga masnog tkiva - vježbom postaju čvršći i jači - i vidljiviji, naravno! Zato smo izdvojili nekoliko važnih koraka prema ljepšem i zdravijem abdomenu

Unutarnji mir važniji je nego ikada: Uz ove predmete ćete se u potpunosti opustiti!

Naime, odvajanje vremena za usporavanje, pronalaženje mira i okretanje svakodnevnim ritualima poput meditacije i disanja čini se važnijim nego ikad. Kako bi i jedno i drugo izvodili što efikasnije, donosimo neke predmete koji vam u tome mogu pomoći!

Tko je dosad nepoznati Borna Gojo – senzacija na ovogodišnjem Davis Cupu?

Prije dvije godine Borna Gojo postao je član hrvatske teniske reprezentacije, a trenutačno se nalazi na 279. mjestu ATP ljestvice. Vjerujemo kako će mu se želja da uđe u prvih 150 na listi brzo ostvariti te da ćemo još dugo uživati u dobrim partijama ovog talentiranog Splićanina

Nikada nije bilo lakše izgledati poput supermodela: Uz ovih 15 rekvizita do tijela iz snova

Supermodeli često na svojim Instagram profilima dijele videozapise treninga, kao i rekvizite koje koriste. Ako poznajete nekog tko obožava fitness ili tek kreće na svoje putovanje u ovaj čaroban svijet, ovi rekviziti su odličan dar za Božić

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime