Petak, 30 srpnja, 2021

Queen Fit: Za kvalitetan trening dovoljna su samo 2 utega ili boce vode

Odradite izvrstan HIIT trening kod kuće: uz dobru volju, potrebna su vam 2 utega ili boce vode. Donosimo vam 20-minutni plan – prvo se dobro zagrijte i odradite vježbe jednu za drugom, pa nakon 1 minute pauze sve ponovite

Ako vam obveze ne dopuštaju odlazak na treninge 2-3 puta tjedno ili ste još uvijek oprezni oko povratka u teretane zbog pandemije koronavirusa, vrlo vjerojatno vaše raspoloženje i motivacija za vježbanje variraju.

Ne odustajte od dobrobiti redovite tjelovježbe, jer kvalitetan trening možete odraditi i u udobnosti svoga doma.  

Trening koji povećava kalorijsku potrošnju i stimulira mišićni rast

Total body trening aktivira više mišićnih skupina istodobno, a ako trenirate 2 ili 3x tjedno svom tijelu dajete više vremena za oporavak i obnovu oštećenog
mišićnog tkiva. Kod treninga za cijelo tijelo možete kombinirati više različitih vježbi kojima svaki put možete aktivirati drugu mišićnu skupinu. Ako vam je cilj izgubiti koji kilogram nakupljen u ovim ‘ostani doma’ vremenima; total body je izvrstan izbor jer se takvim tipom treninga povećava kalorijska potrošnja te stimulira mišićni rast.
Posebnost ovakvog tipa treninga jest u tome što istodobno djeluje na oblikovanje, reduciranje masnog tkiva te podizanje tonusa. Ujedno povećava snagu i izdržljivost te vas rapidno vraća u top formu.

PLAN TRENINGA

  1. Čučanj skok
  2. Čučanj s podizanjem koljena u stranu
  3. Stražnji iskorak / podizanje koljena naprijed / potisak bučica iznad glave
  4. Trbušnjaci s direktima ispred sebe
  5. Sunožno podizanje nogu
  6. Trbušnjaci s naizmjeničnim podizanjem nogu
  7. Donkey kicks + zanoženje u stranu
  8. Rotacija kuka – jedna pa druga strana

 

Želite li postići bolji ‘wellness mindset’ slijedite ove savjete:
  • Trenirajte najmanje 2x tjedno, pronađite svojih barem pet minuta (i oni su dovoljni)
  • Više spavajte jer se tijekom spavanja odvija većina oporavka tijela
  • Pijte više vode
  • Unosite više protein u organizam
  • Ako nemate cilj, nećete vidjeti ni rezultate

 

________________________________________________________________________

Diana Krznarić alias Queen Fit, diplomirana je ekonomistica, fitness instruktorica i stjuardesa. Sportom se bavi od 8 godine, završila je školu za balet i ritmiku, pleše cijeli život i to je njezina prva ljubav. Vlasnica je brojnih atletskih medalja a i danas voli sudjelovati u raznim utrkama. Deset godina aktivno se bavi tajlandskim boksom a često sam nakon treninga boksa odlazila i na balet što su izvrsne dvije krajnosti. Sve te svoje ljubavi objedinila je u fitness inovaciju: Q BOX! Skraćeno od Queen Box – specifičnu metodu treniranja koja se sastoji od više sportskih disciplina; tajlandskog boksa, snage vlastitog tijela, aerobika i yoge. Cilj joj je osnažiti žene svih dobnih skupina te im pomoći pri transformaciji ne samo tijela već i načina života.

Pročitajte još...

Queen Fit: Kako do savršeno isklesanih ruku?

Nije ni trbuh, ni bedra, a bome niti stražnjica... mnoge žene pate zbog izgleda svojih ruku. Zašto ih je tako teško dovesti do savršenstva, ali ne i nemoguće otkriva nam jedna od najpopularnijih hrvatskih trenerica i naša kolumnistica Diana Krznarić - Queen Fit

QUEEN FIT: Kako eliminirati naslage oko trbuha – nakon poroda?

Iako se mnogim mamama čini kako im trbuh nikad više neće izgledati kao prije trudnoće - postoji način da opet imate lijepe i 'definirane' pločice. Donosimo vam 20 zanimljivih vježbi za trbuh, a na vama je da 4x tjedno izaberete 5 vježbi i odraditi ih u 3 serije po 20 ponavljanja

Queen Fit: Bolji tonus i koža bez celulita mogući su uz ove vježbe!

Elastična traka izvrsna je za trening snage i stabilnosti donjeg dijela tijela te je prvenstveno namjenjena jačanju nogu i gluteusa - gdje je celulit najviše i prisutan. Vježbe s trakom mogu se izvoditi na raznorazne načine, a idealna je za lateralne pokrete, aktivaciju kukova i stražnjice

Queen Fit i #mjesecdobrihodluka: Trening od samo 10 minuta za potpuni reset!

Trening započnite, kao i uvijek, dobrim zagrijavanjem. Svaku vježbu izvodite 45 sekundi i nakon toga uzmite pauzu od 15-teak sekundi pa ponovite. Cijeli trening možete odraditi u dvije runde. Trening je prilagođen svim uzrastima pa čak i ženama koje ne treniraju i uvjerene su da ne mogu

Povezano

5 razloga zašto biste trebali odabrati jahanje – barem za rekreaciju

Više o ovom plemenitom sportu otkrila nam je Ariana Tapšanji (14) koja se odrastajući u Osijeku, prijestolnici Slavonije i Baranje, vrlo rano zaljubila u jahanje. Uočili smo ju u Konjičkom klubu Osijek gdje godinama provodi svaki slobodni trenutak i predah od školskih obaveza

Više od vježbanja: Kako s jogom možete poboljšati vaš seksualni život

Joga, s druge strane, osim što donosi fantastične dobrobiti za cjelokupno stanje našeg organizma ima moć da oplemenjuje seksualni život na način koji niste mogli niti zamisliti

Kako ‘deletati’ bol i napetost mišića koji su posljedica rada s tehnologijama

Uzrokuje li vam sjedenje ispred računala bol i ukočenost vrata poznate kao 'tehnološki vrat’' Boli li vas zglob od cjelodnevnog držanja mobilnog telefona ili tableta? Vjerujemo da ste barem nekada osjetili ove tegobe ali ove jednostavne vježbe će ih eleminirati

Točka preokreta: Zašto je promjena važna i kako se pripremiti za nju? 

Kako prestati s opravdanjima za loše postupke koje činimo i početi graditi snažne temelje za život kakav želimo? Jer, na koncu, u životu možemo imati ili rezultat ili izgovor. Nikada oboje

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime