Četvrtak, 22 veljače, 2024

Želite se dovesti u formu? Trenerica Danijela Pupovac ima besplatan program treninga!

Trenerica Danijela Pupovac donosi čak pet vrsta treninga, uz koje možete krenuti vježbati i konačno se pokrenuti - i to besplatno!

Pokretanje tijela je veoma važno, ne smao zbog fizičkog izgleda, već i zbog zdravlja. Hrvatsi su prema istraživanjima svake godine sve deblja i deblja nacija i pokretanje tijela bi trebala postati svakodnevnica, svih uzrasta. Cijene svega rastu, pa tako i treninga, a znamo da može biti teško postavit prioritete. Trenerica Danijela Pupovac donosi čak pet vrsta treninga, uz koje možete kreniti vježbati i konačno se pokrenuti. Svi treninzi su besplatni, a sutra ćemo objaviti i plan prehrane kako biste osim pokretanja tijela, doveli u red u svoju prehranu.



Mrzim Vježbat Doma

Ako ste u otporu, neda vam se i zapravo ne želite početi. Ovo je dobar trening za one koji su skloni odustajanju. Ovi treninzi kreću lagano, 2 minute prvi dan, 5 minuta drugi dan, 7 treći, svakim se danom trening produžuje za nekoliko minuta. 

 

Ja sam fitness

Ako ste već u treningu, niste u lošoj formi, nemate nikakve ozljede i želite se oznojiti ovo je trening za vas. Treninzi su HIIT i rade se 4x tjedno. Prije svakog treninga trebate odraditi zagrijavanje koje se također nalazi na videu, a od opreme vam je potrebna prostirka.

 

Prehab/Rehab

Ako ste trenutno u lošijoj formi trenutno ili imaš neke ozljede. Prije svakog treninga napravite zagrijavanje koje se također nalazi na linku. Od opreme vam treba prostirka i pilates traka. 

Fat Killer HIIT

Ako ste motivirani za trening, ali trebate postepeno krenuti kako biste stekli kondiciju i pritom nemate nikakve ozljede, za vas je Fat killer. Program traje 5 dana, a od opreme vam je potrebna prostirka. Sve detalje donosimo u nastavku.

Fat Killer s utezima

Želite pravi trening bez skakutanja i imate opremu? Trebat će vam dva utega od 4 kg, 2 utega od 7 kg i jedna kratka traka (utezi mogu biti i lakši za start).Treninzi su 4x tjedno. Možete ih raditi i u teretani. Prije svakog treninga odradite zagrijavanje, OSIM prije drugog treninga. Zagrijavanje i treninge donosimo u nastavku.

Foto: Matea Smolčić Senčar

Sve detalje o treninzima i samoj trenerici Danijeli Pupovac, kao i njezinim programima rada možete pronaći na https://fitanansi.com/ te Instagram profilu https://www.instagram.com/fit.anansi/. Sretno s promjenom na tijelu! 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime