Srijeda, 24 srpnja, 2024

5 jednostavnih stvari koje će vam pomoći da lakše preživite stresan dan

Postoji nekoliko koraka koje možemo napraviti prije samog početka dana i na taj način 'ublažiti' sve moguće napade na naše psihičko stanje

Postoje dani koji su više od ostalih podložni naletu stresa. Kako bismo izbjegli paniku koja nastane u tim trenucima, važno je naučiti kako se smiriti i zadržati svoje mentalno zdravlje. I mi se ponekad susrećemo s danima kada ne znamo gdje nam je glava, gdje rep, a situacija se nikako ne smiruje.



Postoji nekoliko koraka koje možemo napraviti prije samog početka dana i na taj način “ublažiti” sve moguće napade na naše psihičko stanje. Donosimo pet umirujućih akcija koje će vam pomoći da se oslobodite negativnih misli povezanih sa stresom i izbjegnete da vas preplave emocije uoči određenih trenutaka strepnje.

1/ Dišite duboko prije ustajanja iz kreveta

Ako se probudite uznemireni, ostanite u krevetu i započnite dan jednostavno dubokim udisajem iz trbuha. Zamislite da napuhujete trbuh poput balona udišući kroz nos kako biste povećali dotok kisika i bolje se usredotočili na zadatke koji su pred vama. Izdahnite s dahom kroz usta koji  pomažu opustiti se, regulirati tjelesnu temperaturu i istegnuti mišiće. Udisanje kroz nos također usporava disanje jer pruža veći otpor, s izravnim učinkom na živčani sustav.

2/ Vratite pozornost na osjetila

Osjećate se preopterećeno? Ponovno se povežite sami sa sobom kroz jednostavnu osjetilnu meditaciju. Odvojite nekoliko minuta i primijetite što možete vidjeti, čuti, pomirisati, okusiti i osjetiti. Svaki put kad se vratite u svoje misli, nježno vratite pozornost na svoja osjetila.

3/ Radite jumping jacks

Ako vam je tijelo napeto, ustanite i pokrenite se. Napravite seriju jumping jack! Prema tradicionalnoj kineskoj medicini, u našem tijelu postoje energetski kanali, čakre, koje su povezane s blagostanjem. Kada smo pod stresom, energija se zamrzava. Zamislite zatvorenu šaku u koju ništa ne teče. Otvorite je i primijetite koliko je glatka. Protresite svoj sustav omiljenom glazbom, opustite se i vježbajte.

4/ Napišite 3 stvari na kojima ste zahvalni

Imate li previše stvari za napraviti i previše stvari o kojima morate razmišljati? S oko 6000 misli dnevno, nije ni čudno! Usredotočite se na ono što vam budi radost kako biste svoje misli usmjerili prema pozitivnosti. Usredotočite se na ono što je važno. Napišite 3 stvari kojima zahvalni ste svako jutro kada se probudite: vrijeme, vaš ljubavni život, cvijet u vazi, promaknuće ili nadolazeći godišnji odmor. Imajte na umu: pisanje rukom je puno bolje od tipkanja. 

5/ Istražite svijet eteričnih ulja

Jeste li znali da je 75% svih emocija koje se generiraju svaki dan uzrokovano mirisima? Istraživanja pokazuju da se raspoloženje poboljšava za 40% nakon izlaganja ugodnim mirisima. Budući da je olfaktorni živac izravno povezan s područjem mozga koje upravlja pamćenjem, raspoloženjem i emocijama, potaknite ih mirisima za osjećaj sreće. Dok se pripremate za dan, nakapajte nekoliko kapi eteričnih ulja u prostoriju i pusttite da vas obuzmi. Najbolja “antistres” ljetna mješavina je od ulja kao što su: 

  • Limun (potiče energiju, prirodno poboljšava raspoloženje)
  • Grejp (osvježavajuće, može pomoći kod “tuge”)
  • Začinjena menta (prirodno ublažava psihičku napetost i umor)
  • Lavanda (opušta i potiče dobrobit) 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime