Nedjelja, 26 rujna, 2021

Ponestalo vam je motivacije? Uz ove trikove odradit ćete najbolji trening

Ako ste došli do osjećaj da se nikako ne uspijevate natjerati na trening ili ga doživljavate kao veliko opterećenje - uz ove male trikove opet se možete vratiti u trenutke kada ste s nestrpljenjem i oduševljenjem očekivali svaki novi trening! 

Budimo iskreni, odlazak u teretanu ponekad može postati monoton ako vježbate sami i ako su vam treninzi otprilike (uvijek) jednaki. Tada se motivacija s vremenom smanjuje a svakodnevni život polako počinje zasjenjivati ​​potrebu za vježbanjem.

Ako ste došli do osjećaj da se nikako ne uspijevate natjerati na trening ili ga doživljavate kao veliko opterećenje – uz ove male trikove opet se možete vratiti u trenutke kada ste s nestrpljenjem i oduševljenjem očekivali svaki novi trening! 

Odvojite minutu za disanje prije nego počnete s čitanjem. Tako ćete se pažljivije usredotočiti na razmišljanje i biti prisutni u trenutku – što će definitivno unijeti novu pozitivu u vaš um.

1/ Pošaljite sebi dobre vibracije uz pozitivan razgovor o sebi. Mala pohvala uvelike vam pomaže u postizanju vaših ciljeva.

Najbolja odjeća za trening: Spremite se znojiti sa stilom!

2/ Slušajte pjesme koje vam podižu raspoloženje. Teško je ne kretati se kad glazba koju volite svira u vašim ušima! Imate omiljenu pjesmu koja vas uvijek motivira? Stavite je na repeat. 

3/ Stavite mobitel u zrakoplovni način rada. Te beskrajne obavijesti velika su smetnja i mogu vas izbaciti iz tijeka treninga. Razmišljajte o treningu kao o činu brige o sebi. Sve poruke mogu pričekati dok ne završite s vježbanjem.

7 aktivnosti koje pozitivno utječu na rad srca, a nisu klasični trening

4/ Uđite u teretanu s planom. Besciljno lutanje ne samo da troši vaše dragocjeno vrijeme nego vas i onemogućuje u fokusiranju na vježbanje. Zapišite plan treninga i pratite ga, tako će vam koncentracija biti na visokoj razini. 

5/ Počnite s rolerom za tijelo. Ako osjećate bol od prethodnog treninga, roler će vam pomoći razbiti čvorove i istegnuti mišiće pa ćete biti spremni za ponovno naprezanje. Volimo dan odmora, ali ponekad tijelu doista treba malo dodatne njege prije treninga.

Što je učinkovitije: 30-minutni trening ili 10.000 koraka dnevno?

6/ Ne dopustite da vam gužva pokvari plan treninga. Sjećate li se onog plana koji ste zapisali? Samo prijeđite na sljedeću vježbu. Ne obazirite se na ostale.

Pročitajte još...

Svijetlo dana su ugledale ni manje ni više nego – prve biorazgradive čarape!

Cirkularnost je srž Hēdoïneove agende održivosti, jer su hulahopke proizvod koji nose milijuni žena diljem svijeta, a u prosjeku par hulahopki ne traje dulje od jednog nošenja. Njihova misija je smanjiti količinu čarapa koje godišnje završe na odlagalištima

7 etičkih brendova za obnavljanje garderobe: Poslovni look za 5+

Bez obzira želite li ove sezone uložiti u dobro odijelo ili haljinu, ovi brendovi se drže raznih etičkih standarda i idealni su za sezonsko ažuriranje poslovne garderobe

Zašto je štetna sintetika toliko popularna u modi?

Jeftina prerada i proizvodnja učinili su sintetičke materijale hitom u modnoj industriji. No, kad bi znali koliko je ona štetna ne samo po vaše zdravlje, nego i za budućnost našeg planeta, dobro bi razmislili

Momageri & Dadageri: Roditelji koji su dobro unovčili talente svoje djece

Značajne uloge u uspjehu i karijerama slavne djece odigrali su i igraju, naravno, i njihovi roditelji koji su na efikasan i vrlo promišljen način unovčili talente svoje djece, ali podebljali i svoje račune

Povezano

HangoverRun na najboljem Weekendu u godini

HangoveRun dio je i naše zajedničke kampanje #onostomepokrece, koja za cilj ima promociju kvalitetnog života i širenja poruke o tome kako moramo osvijestiti što nam je zaista važno u životu i maksimalno se tome posvetiti

Queen Fit: Zašto se žene tako brzo zaljube u (tajlandski) boks?

Upoznajte Q BOX - fitness inovaciju namjenjenu majkama, ženama i kraljicama koje su u deficitu s vremenom te u svakodnevnoj rutini i obavezama izgube sebe. Specifična metoda treniranja sastoji se od više sportskih disciplina: tajlandskog boksa, snage vlastitog tijela, aerobika i yoge

Kroz jogijsku tehniku kontole daha možete povećati – životnu energiju

Ako prana (životna energija) ne nalazi dovoljno prostora unutar tijela, to znači da je nešto 'napada' ili izbacuje van. Obično je riječ o toksinima u tijelu, nagomilanom otpadu i stresu zbog čega nam ova tehnika disanja pomaže u detoksikaciji tijela!

Savjet stručnjaka: Kako odabrati štapove za nordijsko hodanje?

Nordijsko hodanje se po svojoj tehnici dosta razlikuje u odnosu na klasično hodanje ili planinarenje i da bi se tehnika adekvatno provodila, potrebni su štapovi specifični za tu aktivnost

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime