Utorak, 19 listopada, 2021

Pripremite rekvizite: Ovo su 3 joga položaja koji pomažu tijekom PMS-a

Pripremite propse, dekice, ciglice i učinite si vrijeme i prostor što ugodnijim pa tijekom PMS-a pokušajte olakšati sebi taj osjetljivi period - s modificiranim okrjepljujućim joga asanama!

Slažete li se s nama kada kažemo da virkanje u hladnjak i traženje čokolade u raznim varijantama pomaže u olakšavanju tegoba tijekom PMS-a? Jer, mnoge žene se mogu pronaći u ovome. No, ovoga puta, osim čokoladne varijante – donosimo i nekoliko joga prijedloga, odnosno asana s puno manje kalorija. 

Pripremite rekvizite (propse), dekice, ciglice i učinite si vrijeme i prostor što ugodnijim pa tijekom PMS-a pokušajte olakšati sebi taj osjetljivi period – s modificiranim okrjepljujućim joga asanama!

1) Ležeća asana s raširenim koljenima

Potreban vam je bolster ili jastuk (idealno jastuk za kauč), deka i nekoliko ciglica (ili knjige). Bolster treba postaviti po dužini ispod leđa na prostirku, za bolju udobnost moguće je bolster ili jastuk omotati dekom. Nakon toga sjednite na pod i naslonite se leđima od početka bolstera, pritom spojite stopala, savinite koljena i raširite ih sa strane.
Za modifikaciju ispod koljena stavite ciglice (knjige) ili jastuke. Ruke položite pored tijela s dlanovima prema stropu. Za bolji osjećaj opustite se u ovoj asani 5 do 10 minuta. A nakon toga lagano izađite iz položaja, za početak skupite koljena i približite ih prema prsnom košu. Zatim se okrenite na desni bok i na svoj način izađite iz pozicije.
Dodajemo još jedan bonus: pokrijte oči s jastučićem za oči, a dodatno vas može opustiti i miris lavande. Ovo je restorativna, ali i asana za otvaranje kukova. 

Kako kroz joga praksu razvijamo svoje snage – i fizičke i psihičke

2) Ležeći twist

Za ovu vježbu treba vam bolster ili jastuk i dekice (po želji). Položite bolster na pod, sjedite tako da desni kuk dodiruje početak bolstera, savinite desno koljeno i spustite ga na pod. Lijevim koljenom napravite isto i spustite koljeno malo niže od desnog.
Gornjim dijelom tijela i trbuhom naslonite se na bolster, a uvijek možete dodati dekice i podmenuti na bolster ili se pokriti njima, a ruke položiti sa strane. Za udoban položaj okrenite glavu udesno ili ulijevo, ostanite u ovoj pozi barem par minuta i ponovite na drugoj strani. 

Joga kao metafora za život: Što se događa kada stanete na joga mat?

3) Položaj mrtvaca

Potrebni su vam bolster, deka i jastučić za oči. Položaj mrtvaca je svima najdraža i poznata asana. Za početak, legnite leđima na pod, bolster (ili jastuk) podmetnite ispod koljena. Noge ostavite da prirodno ‘padnu’, a na trbuh stavite nekoliko preklopljenih dekica, oči pokrijte s jastučićem za oči (s mirisom lavande), ili upotrijebite ručnik.
Ruke položite pored tijela s dlanovima prema stropu, a u ovoj asani ostanite barem 5 do 10 minuta. Na kraju lagano izađite iz asane s bokom na desnu stranu.  

Donosimo vam još jedan savjet želite li si olakšati vrijeme tijekom PMS-a ali i za svaki dan kada se želite umiriti uz pomoć kontroliranog usporenog daha. 

Pročitajte još...

Dobar tek: Krepke juhe idealne za hladnije jesenske dane

Donosimo 2 recepta za krepke juhe u kojima će moći uživati i oni koji preferiraju meso, ali i oni kojima je draže povrće. Idealan su obrok za sve hladnije jesenske dane

Ako imate problema sa štitnjačom, ovu edukaciju ne smijete propustiti

Želimo educirati i informirati pacijentice o zdravim životnim stilovima koji sprečavaju bolesti štitnjače, debljinu, umor, ističe dr. Meri Bura, organizatorica edukacije 'Holistička prevencija i liječenja bolesti štitnjače u žena'

Gdje sam, pobogu, stavio ključeve? Ili, hranom protiv ‘moždane magle’

Borite li se i vi s 'rupama' u pamćenju, nedostaje vam koncentracije i ne možete se sjetiti nekih (osnovnih) informacija - suočavate se s 'moždanom maglom'! Otkrijte kako (i koja) hrana može pomoći da poboljšamo koncentraciju, pamćenje i energiju tijela

Thana Alexa: Nakon nominacije za Grammy pripremam nova iznenađenja!

Glazbenica hrvatskog podrijetla na američkom tlu doživljava pravi 'američki san', a ekskluzivno za Mixer.hr otkriva pozadinu priče o nominaciji za Grammy, kako se još više aktivirala tijekom pandemije te koje sve projekte priprema do kraja ove i u sljedećoj godini, a posebno sa suprugom - peterostrukim dobitnikom Grammyja Antonijem Sanchezom

Povezano

Na ovom nemojte štedjeti: najbolje joga prostirke na tržištu!

Debljina prostirke, materijal, tekstura, prianjanje, dimenzije i vaš stil vježbanja - sve su to bitni faktori koji određuju koju prostirku je najbolje kupiti. Uz to, nastojte kupiti nešto što ćete moći koristiti godinama nakon i što neće štetiti okolišu nakon prestanka uporabe

Berislav Sokač (Run Croatia): Trčanje je dio moje dnevne higijene

Cilj kampanje #onostomepokrece doživljavam kao provokaciju da ljudi izađu iz dnevne rutine, da se stvarno zapitaju što ih pokreće kako bi bili zdravije i sretnije osobe, s ciljem da zaista i počnu djelovati u tom smjeru, ističe Berislav Sokač

Elastične trake za vježbanje: Što trebate znati o njima + učinkovite vježbe kod kuće

Popularne elastične trake i gume za vježbanje jedan su od najsvestranijih pomagala za vježbanje koji možete posjedovati - posebno kada je riječ o treningu izdržljivosti i snage, kao i rješavanju mišićne neravnoteže i za vitkije tijelo

HangoverRun na najboljem Weekendu u godini

HangoveRun dio je i naše zajedničke kampanje #onostomepokrece, koja za cilj ima promociju kvalitetnog života i širenja poruke o tome kako moramo osvijestiti što nam je zaista važno u životu i maksimalno se tome posvetiti

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime