Socijalno angažirani splitsko-zagrebački Dječaci

Oglas

Splitsko-zagrebački trojac Dječaci snimio je spot za aktualni singl “Siromašan” u suradnji sa splitskom udrugom MOST. Režiju spota potpisuju Milan Latković i Danijel Simon iz “x!x!” kreativne agencije, koja je snimila sve njihove dosadašnje vrlo zapažene spotove (spot za pjesmu “Lovrinac” na YouTubeu je pogledan više od dva milijuna i 260 tisuća puta, “Narodna” broji milijun i 700 tisuća pregleda, “Dalmacija” milijun i 200 tisuća), a direktor fotografije je Rino Barbir.

Spot je snimljen na više lokacija, a jedna od njih je napušteni restoran Hotela Zagreb. U spotu glume splitski beskućnici i umirovljenici iz Doma za starije osobe Zenta koji su za svoju ulogu i adekvatno honorirani. Želja im je bila vratiti se u hrvatsku realnost i napraviti spot o nikad aktualnijem problemu siromaštva.

U Hrvatskoj sada 150 000 obitelji živi u krajnjem siromaštvu, a u gradu Splitu 30-tak građana živi na ulici sa strahom iščekujući zimu. Naš je cilj uz pomoć malo humora i ljudskosti naći drugi pristup vizualnoj obradi tog problema bez primjene takvih klišeja. Zato smo odlučili naše uloge u spotu zamijeniti pravim splitskim beskućnicima za koje bi bilo blago reći da ih život nije mazio. Tijek njihovog života u video spotu će tematski pratiti radnju pjesme, kroz prizmu naše budućnosti u kojoj živimo na ulici bez kune”, rekli su Dječaci.

Zamolili smo za pomoć udrugu MOST, koja je 2002. godine otvorila prvo prihvatilište za beskućnike u Splitu sa 16 ležajeva. Oni se brinu za beskućnike te provode programe prevencije beskućništva i suzbijanja siromaštva. Cilj nam je aktualizirati problem siromaštva u Hrvatskoj, koje se najradije ignorira. Pozivamo sve da pomognu udruzi MOST da dođe do novih vrata na drugoj adresi, na kojoj će biti dovoljno kreveta za splitske beskućnike koji čekaju novu zimu, a možda i kraj svijeta. Uplatite svoj doprinos na račune Splitske banke: 2330003-1100092490 i Zagrebačke banke: 2360000- 1101503701″, zaključila je ekipa iz benda.

Aktualni  album Istina , ovaj splitski trojac praćen sporednim članovima svog kolektiva uspio je rasprodati u prvoj nakladi izdanja Croatia Recordsa  (500 komada) u svega nekoliko dana pa tako i koncerte koji su uslijedili u Rijeci i Zagrebu.

Oglas