#BASSAMLUD – Voditelji Globotomije u otkačenoj kampanji benda Genova

I voditelji humoristične emisije Globotomija, Mirko Fodor i Andro Tomović, su se uključili u otkačenu avanturu čakovečkog benda Genova u kampanji #BASSAMLUD u kojoj najluđa video priča pobjedniku natječaja donosi nezaboravan wellness vikend za dvoje u LifeClass Termama Sveti Martin!

Istoimena priča o „prijateljstvu” i neuzvraćenoj ljubavi, ujedno balada o zaluđenosti, neprimjetnosti i žudnji za pogledom, osvojila je eter i postala inspiracija za zabavnu kampanju pod naslovom #BASSAMLUD kojom Genova želi saznati – što ste najluđe učinili za svoju bolju polovicu, za sebi dragu osobu ili općenito u svom životu?

Dobar hashtag daleko se čuje pa se tako izazovu odazvala slavna lica poput Zsa Zse, Žanamari, jazz performera Scifidelity Orchestra, mlade manekenke Eme Kovač, košarkaša Roka Lenija Ukića, glumaca Igora Bakse i Filipa Šovagovića te radijskih i televizijskih voditelja  Andre Tomovića i Mirka Fodora. U svojim kratkim video pričama pod hashtagom #bassamlud otkrili su svoju otkačenu stranu i pozvali sve da budu taman onoliko ludi koliko nam treba da nam život bude malo spontaniji, slobodniji i sretniji.

Kampanjom želimo pobuditi uzbuđenje, radost ili ljubav kod ljudi. Prisjetiti ih na one prekrasne, a lude životne trenutke njihove prošlosti ili sadašnjosti. Želimo saznati što su najluđe učinili za svoju bolju polovicu, dragu osobu ili pak općenito u životu. Htjeli bismo da zabilježe te trenutke i da ih podijele s nama.” kažu iz Genove.

Kako postati dio „hashtagiranog” otkačenog svijeta Genove otkrijte na linku.