Genova – “Kampanjom #bassamlud najvažnije nam je izmamiti osmijeh na lica”

Fotografije: Žan Novosel

Talentirana glazbena sedmorka iz Čakovca, koja stvara i djeluje pod imenom Genova, svoju uspješnu, petu godinu postojanja, koju je obilježila objava njihovog istoimenog debitantskog izdanja, zaokružila je singlom “Baš sam lud” koji je nastao u njihovoj prvoj, ujedno dvostrukoj (!), glazbenoj suradnji s karizmatičnim slovenskim kantautorom Zoranom Predinom i našim vrsnim pijanistom Matijom Dedićem. Priča o „prijateljstvu” i neuzvraćenoj ljubavi, ujedno balada o zaluđenosti, neprimjetnosti i žudnji za pogledom, osvojila je eter i postala inspiracija za zabavnu kampanju pod naslovom #bassamlud. U kampanju su se uključila i poznata lica s estrade i svojim kratkim video pričama pod hashtagom #bassamlud otkrila svoju otkačenu stranu te pozvala sve da budu taman onoliko ludi koliko nam treba da nam život bude malo spontaniji, slobodniji i sretniji.

O ovoj zanimljivoj suradnji i jednako zanimljivoj ideji kampanje #bassamlud razgovarali smo s frontmenom Genove, Hrvojem Krištofićem.

Prošlu godinu obilježila je objava vašeg debitantskog izdanja. Ono je donijelo fuziju zaraznog pop-rock zvuka s diskretnim elementima funka i jazza, ali posebno se istaknuo vaš posljednji singl „Baš sam lud“. Otkrijte nam kako je nastao ovaj sad već vrlo popularan i radiofoničan singl?

Tako je, nakon pet godina rada izdali smo svoj debitanski album. Napokon.:)

Što se tiče pjesme “Baš sam lud” to je još jedna odlična suradnja s moji obiteljskim prijateljem Dubravkom Fijačkom, sa kojim sam već radio na nekim pjesmama Genove. Dudo je napisao tekst, a zajedno smo napisali glazbu.

Ono što je još posebno za ovaj singl jest da ste u njegov nastanak uključili renomirana glazbena imena. Ne samo da se radi o vašoj prvoj suradnji, već je uz to dvostruka! Što je spojilo Genovu, Zorana Predina i Matiju Dedića?

Prva i odmah dvostruka, 2 u 1, kako vele!

Sve je zapravo počelo s mojim studijem u Mariboru, gdje sam konkretnije počeo istraživati slovensku glazbu. Počeo sam sve dublje i dublje istraživati sve ono što sam čuo kod kuće, od svog oca. A Zoran Predin i njegov Lačni Franz ostavili su neizbrisiv trag u mojoj glavi. A posebno pjesma Ne mine niti dan..

Nakon što smo aranžerski “speglali” stvar, ja sam jednostavno čuo Zoranov karizmatični vokal u ovoj pjesmi. Ekipi se svidjelo pa smo ga odlučili kontaktirati i to se hvala Bogu isplatilo. Što se tiče Matije, ja sam već pred par godina znao, da ću mu se javiti kada završimo ovu stvar. Taj njegov način sviranja je jednostavno poseban i želio sam to uključiti u ovu pjesmu. Dati malo jazza, sviračke posebnosti i prepoznatljivosti u ovu pop pjesmu sa pjevnim melodijama.

I eto, mislim da je ova kombinacija odlično zazvučala i dala cijeloj skladbi neku dodatnu težinu. Svakako im se još jednom želimo zahvaliti na suradnji.

Kakve su reakcije na pjesmu do sada? Svjedočimo da je već opasno osvojila radio stanice i ima odličnu emitiranost, no kakve su reakcije publike?

Reakcije su stvarno dobre. Ekipa nam se javlja i hvali spoj Predinovog karazmatičknog bas-baritona, Matijinog zanimljivog sviračkog stila i našeg pop-rocka.

Da bi svi „poludili“ za pjesmom pobrinuli ste se lansirajući zanimljivu kampanju uz hashtag #bassamlud. Koja je ideja ove kampanje?

Kampanjom smo htjeli probuditi ludost u ljudima. Pošto nam situacija u državi i nije najsjajnija, htjeli smo izmamiti osmijeh na lica. To nam je zapravo najvažnije.

Lifeclass Terme Sveti Martin

No, ne samo da potičete druge na jednu zabavnu i pozitivnu avanturu, na kraju kampanje im spremate jednu. Gdje to vodite autore najotkačenije priče?

Ekipu s najluđom pričom vodimo na vikend za dvoje u Lifeclass Terme Sveti Martin. Terme Sveti Martin su jedinstvena destinacija u kontinentalnoj Hrvatskoj pa smo odlučili našoj publici priuštiti nezaboravnu wellness avanturu i svijet zdravih užitaka. Osim što je zdravo malo se otkačiti i nasmijati, dobro dođe i malo opuštanja od stresne svakodnevnice!

I tko je tu lud? Vidimo da ste u avanturu uspjeli povući zanimljiva lica s estrade koja su otkrila svoje „najluđe“ životne priče…

Da, da.. tu su zanimljiva lica.. Zsa, Zsa, Žanamari, Scifidelity Orchestra, Filip Šovagović, Roko Leni Ukić, Igor Baksa, Ema Kovač.. i još neki koje ćemo otkriti kroz par dana. Izuzetno smo zahvalni što su se odlučili uključiti u našu avanturu. To su mahom veliki profesionalci, a ovim putem su se uključili u našu poruku da ipak treba život uljepšati malim ludostima van strogih okvira.

Za one koji su spremni upustiti se u ovu avanturu s vama, što trebaju učiniti?

Oni najhrabriji koji se žele uključiti, moraju napisati kratak tekst ili snimiti video (do 90 sekundi), u kojoj će nam ispričati svoju ludu priču ili uspomenu. Bitno je da priču ili video završe sa hashtagom singl #bassamlud i objave na neke od naših društvenih mreža.

Vratimo se avanturama benda. Što Genova planira za ovu godinu? Prošle ste nam vrijedno pripremali album, a nas zanima hoćete li ovu obilježiti njegovom promocijom?

Počeli smo raditi na novim stvarima, tako da postoji mogućnost i za novi album. Ali, o tome ćemo kada dođe vrijeme za takve objave.

Što se tiče koncerata, polako smo krenuli u dogovore i pregovore, zajedno sa našim frendovima iz benda Gretta. Nadamo se da ćemo već u travnju početi sa zajedničkim svirkama po cijeloj regiji.

Gabriela i Hrvoje

Za to ste okupili i nove glazbene snage u bendu, zar ne? Predstavite nam malo članove benda Genova…

To je točno, promijenio se dio ekipe. Naš dugogodišnji prijatelj i moj kolega s faksa Matija Turk preuzeo je ulogu klavijaturiste, a za bubnjeve je sjeo Emil Kranjčić (inače bivši bubnjar grupe Žanamari & J`animals i član grupe The Mindmills).

Kada vas možemo poslušati uživo prvom prilikom?

Ako će sve ići po planu, vidimo se u već u travnju na nastupima zajedno sa sjajnim bendom Gretta. No, ot tome ćemo vam sve otkriti uskoro!

Za početak godine ste kampanjom poželjeli inspirirati druge. Da li Genova nalazi u ovome trenutku inspiraciju za neka nova glazbena iznenađenja?

Ima nekih stvari koje bi htjeli isprobati. Na nekima od njih već radimo i naravno da ćete ih saznati na vrijeme.

Ekipa, imate još malo vremena do kraja kampanje i do mogućnosti osvajanja vikenda za dvoje u Lifeclass Termama Sveti Martin. Pa vas ovim putem pozivam da nam ispričate svoju ludu priču ili uspomenu!

Uključite se i budite dio naše priče.