Album grupe The Strange zaslužio prestižno priznanje za dizajnersko oblikovanje

Hrvatskom dizajnerskom dvojcu Kristini i Nedjeljku Špoljar iz studija Sensus Design Factory dodjeljeno je počasno priznanje Graphis Honorable Mention za oblikovanje CD i LP izdanja Echo Chamber

The Strange, foto: Mare Milin

Nakon četrnaest godina kreativne hibernacije, The Strange su se u listopadu prošle godine vratili veći nego ikada i pokorili nas sjajnim izdanjem Echo Chamber koje mjesecima niže brojna priznanja. Pored brojnih rock kritičara koji su ovaj album proglasili najkvalitetnijim domaćim glazbenim izdanjem godine, osvojene titule Rock&Off izvođača godine, te nominacije za najbolji Europski album 2018. godine koju dodjeljuje IMPALA, najveća europska udruga nezavisnih izdavača, album grupe The Strange osvojio je i prestižno priznanje za dizajnersko oblikovanje. Naime, Graphis, jedna od najprestižnijih američkih dizajnerskih institucija i jedno od najvažnijih mjesta za promociju grafičkog dizajna, ilustracije i fotografije, u svojem izdanju Graphis Design Annual za 2020. godinu dodijelio je počasno priznanje Graphis Honorable Mention hrvatskom dizajnerskom dvojcu Kristini i Nedjeljku Špoljar iz studija Sensus Design Factory za oblikovanje CD i LP izdanja Echo Chamber objavljenog u suradnji Dancing Bear i Glitterhouse Records.

Kako prenosi Dizajn.hr, album Echo Chamber ambiciozan je i dizajnerski projekt čije je oblikovanje uključivalo opremu CD i vinilnog izdanja te opsežnu seriju koncertnih i promotivnih plakata. Specifičnost luksuznog CD izdanja je komplet kartica s tekstovima pjesama ilustriranih fotografijama koje evociraju atmosferu glazbe sugestivnog, melankoličnog, gotovo filmskog karaktera. Pored dizajnerskog dvojca, za uspjeh su zaslužni i fotografi Vinicius Henrique, Anja Osenberg, Lauza Loistl, Annie Spratt, Ameen Fahmy, Tomislav Kruljac, Mohammad Alizade, Oliver Sjöström, Stephen Hocking, Sam Rupsa, Spencer Selover, Rafael De Nadai, Jeremy Bishop.

Izvor: Dizajn.hr

S tradicijom od gotovo 70 godina, Magazin Graphis još od 1952. godine objavljuje godišnje izdanje Graphis Design Annual koje dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja, a svi ovogodišnji dobitnici nagrada bit će uvršteni u novo izdanje za 2020. godinu. Ove godine, među sedam stotina nagrada u nekoliko kategorija, hrvatskim dizajnerima dodjeljene su dvije srebrne nagrade Graphis Silver Award, Sensus Design Factory osvojio je nagradu za projekt brandinga i novog vizualnog identiteta Arheološkog muzeja u Zagrebu, a splitski dizajner Stjepko Rošin za ovogodišnji plakat za Dan grada Splita “Sudamja 2019”, ističe Dizajn.hr.

Dalibor Pavičić (The Strange): “Vrijeme je za treći album”